آغاز فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه مهر 1401 +جدول و شرایط فروش

لاماری ایمابر اساس اعلام شرکت آرین موتور این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ تا پنج شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ از طریق وبسایت فروش اینترنتی شرکت انجام شده و مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند.

آغاز فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه مهر 1401 +جدول و شرایط فروش

به گزارش مستقل آنلاین؛ طرح فروش فوق العاده لاماری ایما با روش قرعه‌کشی برای اولین بار از طریق سایت اینترنتی این شرکت انجام می شود.

بر اساس اعلام شرکت آرین موتور این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ تا پنج شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ از طریق وبسایت فروش اینترنتی شرکت انجام شده و مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند.

دراین شرایط فروش که در قالب دو طرح اعلام شده است مشتریان می توانند در طرح عادی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نسبت به خرید لاماری ایما اقدام کنند هرچند که در طرح عادی ظرفیت مخصوص به قوانین حمایت از جوانی جمعیت و خانواده هم در نظر گرفته شده است.

لاماری ایما با چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری و سبز عرضه می شود و قیمت قطعی یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان را دارد.موعد تحویل خودروهای این طرح فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده و سود تاخیر در تحویل ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام گردیده است.

 

01

 

آغاز فروش فوق العاده خودرو

در حال حاضر شرکت آرین پارس موتور لاماری ایما را زودتر از موعد اعلام شده به مشتریان تحویل می دهد و احتمال آن زیاد است که این روند تحویل زودهنگام در ماه های آتی هم ادامه داشته باشد.

ابراهیم حجت زاده مدیر بازاریابی شرکت آرین موتور در گفت و گو با عصر ایران با اشاره به استقبال بالا از خودروی لاماری در در طرح های فروش گذشته گفت: میزان استقبال مردم از خودرو در حدی بالا بود که در هر مرحله فروش نسبت به مرحله قبل با افزایش چشمگیر تقاضا روبرو می شدیم و همین امر سبب شده تا  در میزان تولید بازنگری کرده و افزایش تولید داشته باشیم که یا اسن اقدام  در ماه های آینده شاهد عرضه بیشتر خودرو به بازار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این شرایط فروش جدید هیچگونه افزایش قیمتی را لحاظ نکردیم و امکان سفارش رنگ های جدید را هم برای مشتریان فراهم شده است خاطر نشان کرد: البته با توجه به موضوع تورم و قیمت ارز شاید در فروش های آینده کمی افزایش قیمت را داشته باشیم .

مدیر بازاریابی شرکت آرین موتورادامه داد: در حال حاضر اختلاف قابل توجهی میان قیمت کارخانه و بازار لاماری ایما وجود دارد و همین مسئله دلیلی دیگر شده تا تقاضا برای خرید این کراس اوور جدید افزایش پیدا کند و برای همین موضوع امروز ما در آرین پارس موتور سعی داریم تا با افزایش تیراژ تولید، کاهش زمان تحویل و حتی تحویل زودتر از موعد و تنوع در شرایط فروش این نکته را برطرف کنیم .

طرح فروش ویژه جوانی و خودروهای فرسوده

 

02

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها