فروش خودروی راین R3؛ قیمت، مشخصات و شرایط + تصاویر

راین R3 به عنوان یک خودروی هاچ بک اتوماتیک در قالب طرح فروش فوری به بازار عرضه خواهد شد. وی افزود این شرکت راین R3 را با قیمت ۴۴۹ میلیون تومان در بازار به فروش خواهد رساند.

فروش خودروی راین R3؛ قیمت، مشخصات و شرایط + تصاویر

به گزارش مستقل آنلاین؛ مدیرعامل خودروسازان راین با اعلام قیمت راین R3 گفت این خودرو به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات فنی و آپشن های این خودرو آشنا خواهیم شد.

 هاشمی، مدیرعامل شرکت خودروسازان راین با اعلام این که خط تولید این شرکت برای تولید محصولات جدید آماده است، گفت راین R3 به عنوان یک خودروی هاچ بک اتوماتیک در قالب طرح فروش فوری به بازار عرضه خواهد شد. وی افزود این شرکت راین R3 را با قیمت ۴۴۹ میلیون تومان در بازار به فروش خواهد رساند. همچنین قرار است این خودرو با گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر به بازار عرضه شود.

مشخصات راین R3

راین R3 به یک موتور 1.3 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 90 اسب بخار و گشتاور 116 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این پیشرانه از استاندارد آلایندگی یورو 5 نیز بهره می‌برد. یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. از سایر مشخصات فنی این خودرو می‌توان به فرمان برقی، سیستم تعلیق جلو ضد لغزش مستقیم مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مستقل با فنر پیچشی اشاره کرد.

راین R3 دارای 3970 میلی‌متر طول، 1615 میلی‌متر عرض و 1730 میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله محوری آن نیز به 2450 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو با وزن 1060 کیلوگرمی خود به ازای هر 100 کیلومتر 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 175 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. ضمن این که ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای نیز وظیفه مهار این خودرو را بر عهده دارند. همچنین این خودرو می‌تواند 5 سرنشین را در خود جای دهد.

امکانات ایمنی و رفاهی

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به قفل کودک در عقب، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم‌های ترمز ABS+EBD، سامانه مدیریت فشار باد لاستیک، کمربند برای پنج سرنشین، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو اشاره کرد.

راین R3 از تجهیزات جانبی نظیر دکمه کنترل قفل مرکزی، چراغ سوم ترمز، سانروف با قابلیت تنظیم دو حالته برقی، فرمان ارگونومی با کلیدهای کنترلی، چراغ رانندگی در روز LED، چراغ مه شکن جلو، آینه وسط با شیشه ضد رفلکس نور، آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و مانیتور راننده برای نمایش اطلاعات سرگرمی نیز بهره می‌برد.

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به مانیتور لمسی 9 اینچی مجهز به اندروید و وای فای، کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، قابلیت اتصال موبایل از طریق بلوتوث، مجهز به سیستم مکان یاب GPS، کلید ریموت‌دار، فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع، صندلی‌های عقب تاشو برای افزایش فضای صندوق عقب، سیستم تهویه هوا، رادار عقب و دوربین عقب اشاره کرد.

 

خودروی راین (1)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها