افزایش اتو‌سرویس‌های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول

شرکت نفت ایرانول با هدف تنظیم بازار ، تعداد اتوسرویس‌های تحت پوشش توزیع مویرگی محصولات خود را ۴ برابر افزایش داد.

افزایش اتو‌سرویس‌های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول

به گزارش شستا رسانه، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این شرکت در ۳ استان تهران، قم و خوزستان برای دسترسی آسان‌تر مصرف‌کنندگان به محصولات، تعداد اتوسرویس‌های تحت پوشش سیستم توزیع مویرگی خود را ۴ برابر افزایش داده است.

با توجه با آمارهای منتشر شده، شرکت ایرانول در تیرماه سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی عرضه روغن‌های بنزینی و ۲۱ درصدی عرضه روغن‌های دیزلی علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان، توانسته سهم حداکثری بازار را با توجه به ظرفیت‌های موجود بدست بیاورد.

شرکت نفت ایرانول با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اقدام به عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی با قیمت مصوب “سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان” در استان‌های مختلف کشور از جمله آذربایجان‌شرقی، قم، یزد، مرکزی، همدان، اصفهان، قزوین، گیلان، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و… کرده است.

به‌منظور برقراری آرامش نسبی در بازار روانکار تهران که یک منطقه راهبردی و موثر در حوزه حمل و نقل عمومی است، محصولات دیزلی ایرانول به‌صورت مستقیم در این استان عرضه می‌شود.

همچنین واحد مویرگی برای دسترسی آسان‌تر مصرف‌کنندگان نهایی، فروش محصولات را در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر آغاز نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها