یلدا ابتهاج: در غیاب ما به «سایه» سر بزنید

دختر استاد ابتهاج، با بیان اینکه امروز امانت پدر را به شما می سپاریم، گفت: پاسدار سایه باشید و در غیاب ما به این خاک سر بزنید.

یلدا ابتهاج: در غیاب ما به «سایه» سر بزنید

یلدا ابتهاج در مراسم خاکسپاری مرحوم ابتهاج در باغ محشتم رشت، با بیان اینکه امروز روز بزرگی برای ما همه ایرانی هاست، اظهار کرد: سایه به وطن بازگشته؛ آرزویی که همیشه داشت.

وی با اشاره به رفت و برگشت سایه به آلمان برای بودن در کنار خانواده و غم دوری از ایران، افزود: امروز خانواده سایه را به موطن خود بازگرداند، زیرا آرزو داشت در این خاک بماند و همانطور که خواسته به خاک سپرده شود.

دختر هوشنگ ابتهاج با بیان اینکه امروز امانت پدر را به شما می سپاریم، گفت: پاسدار سایه باشید و در غیاب ما به این خاک سر بزنید.

یلدا ابتهاج، با اشاره به بازگشت خود و برادرانش به تهران و سپس آلمان، خاطرنشان کرد: از شما می خواهم بر سر مزار سایه حاضر شوید و او را فراموش نکتید و با کلام خودش یادش را زنده نگه دارید.

وی با بیان اینکه سایه تا دقایق آخر زندگی با شعر ماند و دائما شعر و شاعر را از رودکی تا امروز تحسین می کرد، یادآور شد: با همان زبان همان میراثی را که به ما رسیده، پاس بدارید و به آیندگان بسپارید.

یلدا ابتهاج تاکید کرد: قطعا فرزندان آینده در هر کجای این سرزمین و در هر کجای جهان شعر سایه را به زبان زیبای فارسی خواهند خواند./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها