شلیک مرد ایرانی به مامور پلیس آمریکایی+عکس

پژمان ایرج خسروآبادی، ۳۳ ساله، پس از تیراندازی به یک افسر پلیس در بزرگراهی در لس آنجلس و تعقیب و گریز، نهایتاً در شهر ون نایز دستگیر شد. افسر پلیس به بیمارستان منتقل شده و در وضعیت وخیمی قرار دارد.

شلیک مرد ایرانی به مامور پلیس آمریکایی+عکس

رسانه های آمریکایی به نقل از پلیس این کشور اعلام کردند که یک شهروند آمریکایی- ایرانی پس از تیراندازی به یک افسر پلیس در بزرگراهی در کالیفرنیا بازداشت شده است.

به نقل از ایرنا، شبکه خبری سی بی اس نیوز آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی گزارش داد؛ بنا به اعلام پلیس، فردی به نام  پژمان ایرج خسروآبادی ۳۳ ساله، پس از تیراندازی به یک افسر پلیس در بزرگراهی در کالیفرنیا متواری شده بود که پس از چند ساعت تعقیب و گریز، نهایتاً در شهر ون نایز دستگیر شده است.

در این گزارش آمده است: به گفته مقامات آمریکایی، این فرد به سمت یک افسر پلیس در بزرگراهی در کالیفرنیا تیراندازی کرده که به بیمارستان منتقل شده است.

سی بی اس نیز گزارش داد: خسروآبادی و افسر پلیس حدود ساعت ۷:۵۴ دقیقه عصر دوشنبه ابتدا با یکدیگر درگیری فیزیکی داشته اند. پلیس این فرد را به دلیل نقض قوانین ترافیکی در کنار بزرگراه متوقف کرده است.

در این گزارش آمده است: در مقطعی این فرد توانسته است با یک اسلحه چندین گلوله به سمت افسر شلیک کند و او را از چند ناحیه مجروح سازد. آتش نشانی لس آنجلس، افسر بشدت زخمی را برای مداوا به بیمارستان منتقل کرده اما وضع کلی این افسر پلیس باثبات گزارش شده است. بر اساس این گزارش، این فرد هم اکنون در بازداشت پلیس است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها