پسر پورشه سوار نقره داغ شد

سرهنگ علی همه خانی از توقیف یکدستگاه سواری پورشه در محدوده بزرگراه چمران به غرب نرسیده به یادگار جنوب بدلیل انجام تخلفات حادثه ساز و حرکات نمایشی و با داشتن ۳ فقره دستور توقیف قضایی خبر داد.

پسر پورشه سوار نقره داغ شد

سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: در ساعت 13:40 ظهر دیروز در مسیر بزرگراه چمران به غرب نرسیده به یادگار جنوب ، سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ مشاهده می کند که یکدستگاه سواری  پورشه در حال انجام تخلفات حادثه ساز و حرکات نمایشی در این محدوده می باشد.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد : سرکلانتر پلیس بزرگراه دستور اجرای طرح مهار را به عوامل می دهد و این پورشه متوقف و وقتی راننده از خودرو پیاده می شود ، تیم پلیس با فردی ۱۶ ساله روبرو می شوند .

سرهنگ‌همه خانی گفت : این خودرو دارای 3 فقره دستور قضایی (توقیف) بوده که به پارکینگ‌هدایت می گردد .

وی از والدین خواست ، با اصرار و دلسوزی سوییچ خودرو را در اختیار نواجوانان و افرادی که گواهینامه ندارند قرار ندهند و به کودکان خود  از همهان کودکی آموزشهای لازم در خصوص  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بدهند و خود نیز در مقابل چشمان فرزندان خود ، مرتکب تخلفات رانندگی نشوند تا شاهد  بیشترین  و تاثیرگذارترین آموزش ها فرهنگ سازی را در زمینه رانندگی رانندگان آینده در خانواده ها  توسط والدین باشیم .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها