اختلافات خانوادگی منجر به حبس 2فرزند خردسال در حمام شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری مرد ۴۰ ساله‌ای خبر داد که پس از مصرف مواد مخدر و به دنبال اختلافات خانوادگی، همسر و ۲ فرزند خردسال و نوجوانش را حدود چهار ساعت در حمام منزل زندانی کرده بود.

اختلافات خانوادگی منجر به حبس 2فرزند خردسال در حمام شد

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز دوشنبه به گفت: پس از اعلام یک مورد اختلاف خانوادگی منجر به حبس در شهرک دانش کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل دریافتند مرد ۴۰ ساله ای پس از مصرف مواد مخدر شیشه و به دنبال اختلافات قبلی با همسر و فرزندانش آن ها را ساعت ها در حمام منزل حبس کرده و مدام با چاقو آن ها را تهدید می کند.

 سرهنگ دلیری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران ابتدا تلاش کردند با مشاوره و راهنمایی، فرد معتاد را متقاعد به آزاد کردن همسر ۳۷ ساله، دختر ۱۵ ساله و پسر ۲ ساله اش کنند اما موفق به این کار نشدند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از آن جایی که جان افراد محبوس در خطر بود و هر آن امکان اقدام غیرمعقولی از معتاد شیشه ای می رفت ماموران به سرعت هماهنگی های لازم را به مقام قضائی به عمل آورده و وارد منزل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در منزل، ضمن دستگیر کردن جوان معتاد، همسر و ۲ فرزندش را نیز پس از حدود چهار ساعت محبوس شدن در حمام از دست وی نجات داده و آزاد کردند.

سرهنگ دلیری یادآوری کرد: مرد معتاد در بازجویی ها عنوان کرد به دنبال اختلافات خانوادگی همسر و فرزندانم قصد ترک منزل را داشتند اما برای جلوگیری از این کار، آن ها را در حمام منزل زندانی کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی معتاد شیشه ای به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها