سخنگوی دولت سیزدهم در سوگ فرزندش نوشت + عکس

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم جزئیات فوت دختر سه ساله اش را با نگارش یادداشتی تشریح کرد.

سخنگوی دولت سیزدهم  در سوگ فرزندش نوشت + عکس

 علی بهادری جهرمی حقوقدان جوانی که به تازگی مسئولیت سخنگوی دولت را برعهده گرفته است در مقام پدر ، یک روز پس از فوت دختر سه ساله اش از فرشته ای سه ساله نوشته که به دلیل بیماری متابولیک از بدو تولد روزگار را روی تخت بیمارستان گذرانده . این پدر داغدیده از فرشته ای نوشته که امید به شفاعتش در روز جزا دارد.

سخنگوی دولت در سوگ فرزندش نوشته است:

"رَبّ‌" أَنِّی مَسَّنِیَ الضُّرُّ وَأَنْتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ

خداوند در این سال‌ها توفیق مراقبت از فرشته‌ای را به ما عطا کرد که مظلومانه از روز اول زندگی با نارسایی‌های ناشی از بیماری متابلویک مبارزه می‌کرد و هیچ‌وقت نتوانست طعم خوشی از همین عمر کوتاه سه ساله خود بچشد.

مشاهده رنج و سختی ناشی از بیماری مزمن کودکی که بارها و بارها تجربه تلخ عمل جراحی را چشید، منزلگاه اصلی او بیمارستان و قوت غالب او قرص و شربت بود، سخت‌ترین لحظات زندگی برای هر پدر و مادری است، اما امید به ایجاد آرامش و سلامت برای پاره‌تنشان این سختی‌ها را قابل تحمل می‌کرد، هر چند که امروز تقدیر پرودگار به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

از ‌زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان بسیار سپاسگزارم که در این مدت با دلسوزی در کنار ما بودند و از هیچ کوششی برای حل مشکل دریغ نکردند.

در طول این مدت سخت از صبر و سکوت و مظلومیت این فرشته کوچک همیشه خجالت زده بودم و نیز در روز جزا دل به امید شفاعت همین فرشته بسته و از صبر او الگو می‌گیرم.

بیش از همه قدردان همسرم هستم که این سال‌ها صبورانه و البته با دلی پر غصه شب‌ها و روزها را در مراقبت از سَلما سپری کرد و ازخداوند برای قلب رنج دیده‌اش آرامش طلب می‌کنم.

از همه دوستان و آشنایانی هم که با بذل محبت، در غم از دست دادن دخترم همدردی کردند و موجب تسلی‌خاطر بنده و خانواده‌ام شدند، صمیمانه سپاسگزارم.

راضی به رضای الهی هستیم و برای همه مردم عزیز کشورم سلامتی، طول عمر بابرکت و عاقبت‌به‌خیری خواستارم./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها