خانم پرستار تهرانی دزد از آب در آمد / در خانه پیرزن تنها چه گذشت؟

زن جوانی که با تغییر هویتش به عنوان پرستار طلاجات پیرزن تهرانی را سرقت کرده بود دستگیر شد.

خانم پرستار تهرانی دزد از آب در آمد / در خانه پیرزن تنها چه گذشت؟

اواخر هفته گذشته، مرد جوانی همراه مادر پیرش به اداره پلیس در محله ولنجک مراجعه کرد و به ماموران پلیس گفت: مادرم در خانه تنها زندگی می کند. چند روز قبل زن میانسالی را به نام ملیحه برای پرستاری از  مادرم استخدام کردم. مادرم از پرستارش راضی بود تا اینکه متوجه شد طلا ها و انگشتر هایش از خانه ناپدید شده است.

هویت جعلی زن پرستار فاش شد

بدین ترتیب پس از شکایت مرد جوان تحقیقات برای دستگیری سارق آغاز شد. ماموران پلیس در تجسس ها متوجه شدند هویت زن 45 ساله جعلی است و وی به عنوان پرستار دست به سرقت طلاجات زده است.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات با بازبینی دوربین های مداربسته خیابان های نزدیک محل وقوع جرم موفق به شناسایی سارق شدند و در ادامه با تحقیقات میدانی ماموران با سرنخ های به دست آمده موفق به شناسایی مخفیگاه زن جوان شدند.

دستگیری سارق طلاجات پیرزن تنها در ولنجک

متهم که در خانه حضور داشت، پس از مواجه با پلیس خودش را تسلیم ماموران کرد این در حالی بود که ماموران پلیس طلاهای سرقتی پیرزن تنها را در خانه متهم کشف کردند.

سارق 45 ساله پس از انتقال به کلانتری لب به سخن باز کرد و عنوان کرد بخاطر نیاز مالی دست به سرقت طلاها زده است.

تحقیقات ماموران پلیس نشان داد زن جوان هیچگونه سابقه سرقتی ندارد و برای اولین بار با طراحی یک نقشه طلاجات زیادی از خانه پیرزن تهرانی سرقت کرده است.

بنابراین گزارش، زن جوان پس از اعترافاتش برای سیرمراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به دادسرای منتقل شد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها