تهدید به کشتن زن تهرانی جلوی چشم کودکش / راز زوج بی آبرو لو رفت

زن تهرانی وسط خیابان جلوی چشم کودکش به مرگ تهدید شد.

تهدید به کشتن زن تهرانی جلوی چشم کودکش / راز زوج بی آبرو لو رفت

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیری که با تهدید مراجعه کنندگان به خودپرداز بانکها کارت عابربانک و رمزشان را سرقت می کرد خبر داد و گفت: متهم تا کنون به 25 فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ کارآگاه "حیدر گودرزی" در توضیح این خبر بیان داشت: چند روز قبل خانم جوانی به پلیس آگاهی مراجعه  و از سرقت پول ها و کارت عابر بانکش شکایت کرد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات پلیسی به کارآگاهان گفت، ساعت 5 بعد از ظهر، به همراه فرزند خردسالم برای دریافت پول به مقابل دستگاه عابر بانک رفتم. درحین انجام عملیات بانکی ناگهان فردی ناشناس با گذاشتن چاقو به پهلویم و تهدید به کشتن، اقدام به سرقت پول ها و کارت عابر بانک کرد.

تهدید زن تهرانی با چاقو وسط خیابان

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: شاکی اظهار کرد،  وی با تهدید رمز عابر بانکم را گرفت و از محل متواری شد. چند لحظه بعد که هنوز در شوک این سرقت بودم متوجه شدم 10 میلیون تومان از کارتم برداشت شده است.

سرهنگ گودرزی افزود: با شکایت زن جوان که به خاطر سرقت دچار شوک روانی شده بود، تیم عملیاتی مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی شهرری وارد عمل شدند. در بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دستگاه عابر بانک و بررسی انتقال 10 میلیون تومان مشخص شد که پول به حسابی واریز شده است. حسابی که در یک دوره 6 ماهه مبلغ یکصد میلیون تومان تراکنش بانکی داشته و انتقال وجه به کارتهای عابربانک افراد مختلف داشته است.

این مقام پلیسی ادامه داد: در ادامه بررسی ها مشخص شد که بیشترین تراکنش ها به حساب زن جوانی به نام مریم بوده است. با شناسایی مریم تحقیقات از او صورت گرفت و زن جوان مدعی شد که کارت عابر بانک او در اختیار همسرش رامین است و پول های واریز شده متعلق به مستاجر آنها به نام هرمز است.

وی افزود: با بدست آمدن تصویر هرمز و تطبیق تصویر او با تصاویری که از دوربین بانک بدست آمده بود، مشخص شد که هرمز همان مرد زورگیر است. در ادامه تحقیقات هرمز بازداشت شد و به بیش از 25 فقره سرقت به این شیوه در کنار دستگاه های عابر بانک شهرری، خیابان شهدا، پیروزی، امام حسین، میدان خراسان اعتراف کرد.

او گفت: با شناسایی افراد کم سن و سال یا خانم ها به سراغشان می رفتم و با تهدید چاقو اقدام به سرقت کارت عابر بانک آنها می کردم. برای اینکه شناسایی نشوم کارت های عابر بانک افراد نیازمند و معتاد را خریداری کرده و پول های سرقتی را به حساب آنها واریز می کردم. رامین صاحب خانه ام بود و به بهانه ای کارت عابر بانک او را گرفتم و چند مورد از پول های کارت های عابر بانک سرقتی را به حساب او واریز کردم.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: با توجه به دستگیری مجرم و صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر جرایم احتمالی و شکات ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها