آیا شایعه مرگ ریحانه پارسا برای جلب توجه بود؟

مستقل آنلاین: مهدی کوشکی ، همسر قبلی ریحانه پارسا درباره مرگ این خانم بازیگر در استانبول به رکنا پاسخی نداد و از دادن اطلاعات در این باره امتناع کرد. تحقیقات رکنا هم در این باره همچنان ادامه دارد.

آیا شایعه مرگ ریحانه پارسا برای جلب توجه بود؟

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از رکنا، مهدی کوشکی همسر پیشین ریحانه پارسا در برابر تمام اخبار فوت این خانم بازیگر سکوت کرد. سکوت معنادار مهدی کوشکی مخاطبان را بیش از پیش در برابر مرگ این خانم بازیگر می ترساند.

خبرنگار  رکنا در تماسی با  مهدی کوشکی برای به دست آوردن اطلاعات موثقی درباره شایعات مرگ ریحانه پارسا ناکام ماند و ایشان از پاسخگویی  امتناع کردند و هیچ موضعی را در این باره نگرفتند. این آقای بازیگر پس از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه در فضای مجازی فعالیت چندانی ندارد. اما سکوت او اخبار ضد و نقیضی را در این باره به وجود می آورد.

تایید تا تکذیب خبر مرگ ریحانه پارسا

پس از ترند شدن خبر مرگ ریحانه پارسا ، خبرگزاری های بسیاری روی این خبر مانور دادند. اما تا کنون خبرگزاری های خارج از کشور و حتی خبرگزاری های ترکیه ، خبری را در این باره منتشر نکردند.

خبرگزاری های داخلی هر کدام با منتشر کردن یک خط خبر و بدون استناد به شخص یا مدرک خاصی خودکشی ، قتل  یا اوردوز این خانم بازیگر را تایید یا تکذیب کردند در حالی که هم برای تایید این خبر زود است هم برای تکذیب آن!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها