۳ کارمند یک موسسه قرض‌الحسنه در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سه نفر که با برداشت غیرمجاز یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از حساب یک مؤسسه قرض‌الحسنه، اقدام به خرید ملک، خودرو و سرمایه گذاری در بورس کرده بودند، خبر داد.

۳ کارمند یک موسسه قرض‌الحسنه در اصفهان دستگیر شدند

سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه اقدامات کنترلی و نظارت‌های هوشمندانه خود از فعالیت مجرمانه سه نفر از کارمندان یک مؤسسه قرض‌الحسنه که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد افراد مذکور بدون هماهنگی با اعضای هیئت مدیره بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را به صورت غیرمجاز از منابع مالی مؤسسه خارج و این مبالغ را صرف خرید ملک، خودرو و سرمایه گذاری در بورس و بانک‌ها کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از تضییع حقوق سپرده گذاران مؤسسه مذکور و ایجاد نارضایتی در جامعه مراتب به صورت ویژه و میدانی در دستور کار قرار گرفته و با اخذ مجوزهای قضائی لازم طی یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

وی با اشاره به اعتراف صریح متهمان به جرم خود گفت: در ادامه با پیگیری‌های کارشناسان پلیس، تمامی اموال خریداری شده توسط متهمان شامل پنج دستگاه خودروی خارجی، سه باب مغازه تجاری، هفت باب آپارتمان و چهار باب باغ شناسایی و به حساب صندوق قرض‌الحسنه بازگردانده شد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با قرار قانونی میلیاردی روانه زندان شدند از ادامه تحقیقات توسط کارشناسان پلیس خبر داد و گفت: پلیس با هوشمندی بالایی که بر جامعه دارد اجازه نخواهد داد عده‌ای برای کسب منفعت خود حقوق مردم را پایمال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها