پسر تهرانی 3 شوگرمامی سن بالا داشت!

پسر جوان که برای پولدار شدن و هزینه زندگی اش به سراغ شوگرمامی ها می رفت در عملیات پلیسی دستگیر شد.

پسر تهرانی 3 شوگرمامی سن بالا داشت!

 

شوگر مامی و شوگر ددی اصطلاحات جوانان نسل جدید است که وقتی با افراد سن بالا رابطه دوستی برقرار می کنند به آنها لقب شوگر مامی یا شوگرددی می دهند. شوگر مامی زنی است که به پسران جوان دوست شده و تصور می کند انتهای این رابطه به ازدواج شوگر مامی ختم می شود در حالیکه پسران در ارتباط با شوگر مامی در جستجوی کسب پول و درآمد هستند. اغلب شوگر مامی ها در این نوع دوستی ها به دردسر می افتند.

 

چندی قبل زن جوانی با حضور در اداره پلیس از فریبکاری پسر جوانی که چهره ای فریبنده و آرام داشت خبر داد.

زن 56 ساله در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: در پارک نشسته بودم که مرد جوانی با چهره ای آراسته نزدیک من شد و با چرب زبانی توانست اعتماد مرا جلب کند و بعد از آن شماره تلفنش را به من داد تا اگر کاری داشتم با او تماس بگیرم.

وی افزود: مدتی از آشنایی ما گذشت و پسر جوان که حمید نام داشت به بهانه های مختلف از من پول می گرفت و در مدت زمان کوتاهی بخاطر علاقه ای که به او پیدا کرده بودم به او پول قرض دادم اما بعد از مدتی ناگهان حمید ناپدید شد و پول هایی که به او قرض داده بودم را دیگر بازنگرداند.

اخاذی از شوگرمامی ها

ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که حمید با چرب زبانی به سراغ زنان سن بالا رفته و پس از اعتمادسازی به بهانه های مختلف از آنها پول و طلا گرفته و سپس ناپدید شده است.

با افزایش پرونده ها تحقیقات پلیسی کلید زده شد و خیلی زود کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده از حمید موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند و مرد جوان در عملیات پلیسی دستگیر شد.

حمید که متاهل و صاحب فرزند است پس از دستگیری ادعای بیگناهی کرد و اصرار داشت شوگرمامی ها با رضایت خودشان و برای همراه بودن من در کنارشان این پول ها را خرج کردند و هیچگونه سرقت و کلاهبرداری در کار نبوده است.

حمید 32 ساله به ماموران گفت: من به سراغ شوگرمامی ها نرفتم و آنها خیلی اتفاقی با من آشنا شدند و چون به آنها محبت می کردم به من علاقه داشتند و وقتی متوجه شدند در زندگی ام مشکل مالی دارم خودشان با رضایت خودشان به من پول می دادند و نمی دانم چرا حالا همه آنها از من به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده اند.

بنا بر این گزارش، حمید به اتهام اخاذی و کلاهبرداری از زنان سن بالا برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار دارد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها