ماجرای شلیک مرگبار به یک شرور عربده‌کش توسط پلیس در مهرشهر کرج + فیلم

فرمانده انتظامی استان البرز درباره کلیپ منتشر شده از شلیک مأمور انتظامی به یک متهم در منطقه "مهرشهر کرج" توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای شلیک مرگبار به یک شرور عربده‌کش توسط پلیس در مهرشهر کرج + فیلم

سردار «عباسعلی محمدیان» درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری یک متهم که با عربده‌کشی اقدام به قدرت‌نمایی در منطقه مهرشهر کرده بود، اظهار کرد: ساعت 20:20 روز 13 شهریور خبری مبنی بر عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان البرز اعلام شد و بلافاصله مأموران کلانتری 22 مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که شخصی با حالت غیرعادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی در معابر شهری کرده و علاوه بر هم زدن نظم عمومی، به چهار نفر از جمله یک خانم و اموال مردم از جمله چند خودرو و یک سوپرمارکت آسیب وارد کرده است.

وی بیان کرد: بلافاصله مأمور انتظامی وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت کرد که نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مأمور نیز حمله‌ور شد که در این هنگام مأمور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زده که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس، در یک اقدام سهوی تیری از اسلحه خارج شده و به متهم برخورد کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رسانه‌های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می‌دهند، تصریح کرد: فیلم کامل اوباش‌گری و حمله به شهروندان توسط این متهم توسط مرکز اطلاع‌رسانی پلیس منتشر شد.

محمدیان با بیان اینکه این فرد هفت فقره سابقه درگیری و نزاع داشته است، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی توسط مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضائی درباره این موضوع در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد پلیس مواجه خواهد شد./ تنسیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها