شوکه شدن همه زنجانی ها با کار امیرحسین 14 ساله

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: هشتمین اهدای عضو سال ۱۴۰۰ با اهدای چهار ارگان حیاتی جوان طارمی رقم خورد.

شوکه شدن همه زنجانی ها با کار امیرحسین  14 ساله

پایگاه خبری مستقل آنلاین : شهریار امام‌وردی در رابطه با هشتمین اهدای عضو انجام شده در سال ۱۴۰۰ در استان زنجان، اظهار کرد: هشتمین اهدای عضو انجام شده در استان، متعلق به مرحوم امیرحسین سلطانی، ۱۴ ساله ساکن هزاران طارم بود که متاسفانه دچار مرگ مغزی شده بود.


خبر داغ:

خودکشی همزمان پدر و دختر 5 ساله اش در مشهد!

خبر داغ:

دستگیری 30 مرد به جرم قتل این جوان 30 ساله در خیابان 


وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحوم سلطانی، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد، افزود: امروز (۲۶ تیرماه) ارگان‌های حیاتی این بیمار مرگ مغزی برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

 

 

جان بخشی به بیماران در ثانیه های آخر زندگی / اهدای عضو جوان طارمی

 

این مسئول در رابطه با ارگان‌های حیاتی اهدا شده در هشتمین اهدای عضو سال‌جاری زنجان، تصریح کرد: چهار ارگان حیاتی از جمله کلیه‌ها، قلب و کبد بیمار مرگ مرگ مغزی‌ به بیماران نیازمند اهدا شد و زندگی دوباره‌ای به چهار هم‌وطن بخشید.

 

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با راه‌های دریافت کارت اهدای عضو، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال کد ملی به شماره ۳۴۳۲ و یا شماره‌گیری #۳ *۳۴۳۲* و مراجعه به سایت اهدای عضو به آدرس https://www.ehdacenter.ir/fa  برای اخذ کارت اهدای عضو اقدام کنند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها