چرا ماسک سه بعدی بهتر از سایر ماسک ها می باشد؟

ماسک سه بعدی یکی از انواع مختلف ماسک ها می باشد که امروزه جزو جدید ترین و پر فروش ترین ماسک یکبار مصرف، در میان تمامی ماسک ها به شمار می رود.

چرا ماسک سه بعدی بهتر از سایر ماسک ها می باشد؟

در واقع، همانطور که می دانید، ماسک ها دارای انواع مختلفی می باشند و پس از شیوع ویروس کرونا، با توجه به افزایش میزان درخواست ها برای استفاده از ماسک ها گونه های مختلفی از این تجهیزات بهداشتی پزشکی تولید شده است. تمامی ماسک های یکبار مصرف، به منظور جلوگیری از ورود ذرات آلوده به محیط داخلی ماسک ساخته می شوند اما برای کارایی و کیفیت بالاتر، ماسک هایی با نام ماسک سه بعدی روانه بازار شد. جالب است بدانید که پس از ارائه ماسک های سه بعدی، توجه بسیاری از مردم به سمت آن ها جلب شد و در کوتاه ترین زمان، مقدار بسیار زیادی از این ماسک به فروش رفت.

ماسک سه بعدی و انواع مختلف آن، امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع ماسک یکبار مصرف در تمامی دنیا شده است. این ماسک با ویژگی ها و عملکردی که دارد، از جمله بهترین و مناسب ترین انواع ماسک ها برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا بوده و به همین علت، استقبال بسیار زیادی از آن می شود. همانطور که می دانید، قبل از طراحی و ساخته شدن ماسک سه بعدی، ماسک های مختلفی مورد استفاده قرار می گرفتند. و حتی به منظور دریافت پوشش بهتر از ماسک یکبار مصرف، از دو لایه ماسک در محیط های عمومی استفاده می شد. اما امروزه، ماسک سه بعدی به قدری ایمن و مطمئن می باشد که حتی می توان با استفاده یک لایه از این ماسک، به خوبی از ابتلا به بیماری های مختلف به ویژه کرونا در امان ماند.

در ادامه این مطب به بررسی علت محبوبیت و مرغوبیت ماسک سه بعدی پرداخته ایم و یکی از بهترین و پر فروش ترین انواع آن را معرفی کرده ایم. اگر قصد دارید با بهترین و مناسب ترین ماسک ها برای استفاده های روزانه آشنا شوید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مختصری درباره ماسک سه بعدی یکبار مصرف

ماسک سه بعدی، که امروزه نام های دیگری مانند ماسک ماهی، ماسک فیش، و یا ماسک سه تکه را به خود نسبت داده است، یکی از بهترین طراحی ها در میان تمامی ماسک های یکبار مصرف بود. همانطور که طبیعتاً استفاده از ماسک را تجربه کرده اید، می دانید که گاهی اوقات، با فیت نشدن ماسک خود بر روی صورتمان با مشکل مواجه شدیم. همه ی ما به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، اقدام به رعایت تمامی اصول و نکات بهداشتی می کنیم و ماسک هایی که به طور کامل بر روی صورت فیت نمی شدند و یا از بخش های مختلفی از آن، هوا بدون فیلتر شدن وارد محیط داخلی ماسک می شد، ترس زیادی را در دل ما می انداخت.

به همین سبب، ماسکی تحت عنوان ماسک سه بعدی روانه بازار شد که این مشکل را به خوبی حل می کرد و دیگر، به هیچ عنوان، فضای خالی ای را برای ورود هوای آلوده ایجاد نمی کرد.

بهترین نوع ماسک سه بعدی چیست؟

در مطالب بالا اشاره کردیم که ماسک سه بعدی دارای انواع مختلفی می باشد. یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع این ماسک، ماسک kf94 است. همانطور که می دانید، برای ساخت یک ماسک یکبار مصرف، استاندار های خاص و تعیین شده ای وجود دارد. ماسک kf94 یکی از انواع ماسک سه بعدی می باشد که متناسب با استاندارد های کره ای ساخته شده است. kf مختصر Korean Filter بوده و به دلیل وجود ساختار مناسب خود تحت استاندارد های کره ای ساخته می شود. علاوه بر این باید اشاره کنیم که ماسک kf94 دارای عملکرد بسیار بالایی می باشد.

میزان جلوگیری این نوع ماسک برای ورود هوا و ذرات آلوده به محیط داخلی ماسک، تفاوت چندانی با ماسک های N95 ندارد و به همین دلیل، یکی از بهترین نوع ماسک ها در میان ماسک های سه بعدی می باشد. در نتیجه اگر به دنبال ماسکی با کارایی و عملکرد ایده آل و مناسب می گردید، توصیه می کنیم حتما اقدام به خرید ماسک سه بعدی KF94 کنید.

مقایسه قیمت ماسک KF94 با قیمت سایر ماسک ها

ماسک KF94 با داشتن خصوصیاتی ایده آل و ساختاری بسیار مناسب، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده های روزانه بوده و علاوه بر این، قیمت خرید این نوع ماسک ها، بسیار مناسب می باشد. در واقع همانطور که می دانید، قیمت ماسک هایی مثل ماسک N95 که عملکرد بسیار بالایی در جلوگیری از ورود هوای آلوده به محیط داخلی ماسک دارد، نسبتا بالا می باشد. اما به منظور استفاده های روزانه و تعویض مکرر ماسک ها، نیاز به وجود ماسکی با قیمتی بسیار پایین تر و ایده آل تر داریم. ماسک سه بعدی و به ویژه ماسک KF94 دارای بهترین و مناسب ترین قیمت هستند و شما می توانید با کم ترین و پایین ترین قیمت اقدام به تهیه این نوع ماسک ها کنید. با خرید ماسک سه بعدی و به ویژه ماسک KF94 می توانید با خیالی آسوده و راحت از ابتلا به ویروس کرونا، به محیط های عمومی بروید.

کلام آخر

امروزه، ماسک ها تبدیل به یکی از اصلی ترین پوشش ها برای انسان ها هستند. با وجود خطرات بسیار زیاد برای ابتلا به بیماری ها، همه ی ما نیاز به ماسکی داریم که بتوانیم با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنیم و مطمئن باشیم که ماسک ما دارای بالاترین و بهترین عملکرد می باشد. ماسک سه بعدی، این امکان را برای کاربران ایجاد کرده تا بتوانند به آسان ترین شکل از آن استفاده کنند و با پرداخت مناسب ترین و کم ترین هزینه، از خود در برابر بیمار شدن محافظت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها