رانندگان پس از تصادف چه کنند؟

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تصادفات خسارتی جزو عمده تصادفات در کشور هستند، گفت: افراد در صورت تصادفات خسارتی باید از مسیر خارج شده و در قسمت‌های کنار حضور داشته و با شماره 110 تماس گرفته تا کارشناسان به بازدید تصادف بپردازند.

رانندگان پس از تصادف چه کنند؟

در ایام نوروز رانندگان باید بدانند در صورت بروز تصادفات رانندگی چگونه لازم است رفتار کنند تا از بروز مشکلات ترافیکی و ترددها کاسته شود.

سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره تمهیدات ترافیکی در ایام نوروز به خبرنگار برنا گفت: افراد در صورت تصادفات خسارتی باید از مسیر خارج شده و در قسمت‌های کنار حضور داشته و با شماره 110 تماس گرفته تا کارشناسان به بازدید تصادف بپردازند.

او درباره تصادفات منجر به جرح یا شدید افزود: باید پلیس و اورژانس هماهنگی‌های لازم را در دستور کار قرار داده و بعد از بازدید صحنه اقدامات در زمینه جمع‌آوری تصادفات انجام شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تصادفات خسارتی جزو عمده تصادفات در کشور هستند، افزود: نیازی به توقیف وسیله در مسیر نیست. افراد در صورت تصادف باید به منتهی الیه سمت راست رفته و از هر گونه سد معبر جلوگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها