ساعت و زمان پخش سریال آوای باران + زمان تکرار

سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از دوشنبه ۲۲ دی ماه به روی آنتنشبکه آی‌فیلم رفته و هر روز ساعت 18 دو قسمت ازاین سریال پخش می شود.

ساعت و زمان پخش سریال آوای باران + زمان تکرار

سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از دوشنبه ۲۲ دی ماه به روی آنتن شبکه آی ‌فیلم رفته و هر روز ساعت 18 دو قسمت ازاین سریال پخش می شود. بازپخش آن نیز در ساعات ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

 

ساعت و زمان پخش فصل دوم سریال بیگانه ای با من است + زمان تکرار

 

سریال آوای باران

 

داستان سریال : 

سریال آوای باران در سال ۱۳۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد. «آوای باران» داستان زندگی طاها ریاحی را که تاجر داروست، روایت می‌کند. بر اثر بروز اتفاقاتی زندگی طاها دگرگون می‌شود و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش باران رقم می‌خورد. او مجبور به ترک کشور می‌شود. پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد و به دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و باران به دلیل آزار و اذیت‌های آن‌ها از خانه فرار کرده و سرنوشتی نامعلوم دارد. جست‌وجوهای طاها ادامه می‌یابد تا اینکه...

 

سریال آوای باران

 

سهیلی زاده در این سریال چند چهره جدید جوان را به کار گرفت که عبارت بودند از آزاده زارعی، نیلوفر پارسا و علی تقوازاده؛ اما نقش اصلی این سریال حول بازی آزاده زارعی می‌چرخد. آزاده زارعی پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به‌کارگردانی سامان سالور بازی کرده‌ بود. نقش‌های اصلی دیگر این سریال را ثریا قاسمی  (مادربزرگ)، حمیدرضا پگاه (طاها پدر باران)، سام درخشانی (نادر، خواهرزاده طاها)، الهام چرخنده (زیور)، مهران احمدی (شکیب)، نیلوفر پارسا (بیتا)، سپیده خداوردی(مرضیه خواهر مرتضی)، امیر دژاکام (مرتضی)، سیاوش خیرابی (فری)، مبینا سادات آتشی (کودکی باران) و مهران رنجبر(کیانوش) و علی یعقوبی (وکیل امیر حسین خرسند) بازی می‌کنند.محمد هاشمی اصل تهیه کنندگی و  علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی نویسندگی این سریال را به عهده داشته اند.

سریال آوای باران

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها