فیلم جنجالی از اولین مصاحبه با دختر کتک خورده آبادانی + فیلم دیده نشده

دختر آبادانی که بعد از حمله اسیدی به خانه یکی از کارمندان شرکت نفت از سوی خانواده او مورد ضرب و شتم قرار گرفت، جزئیات این حادثه را شرح می دهد.

فیلم جنجالی از اولین مصاحبه با دختر کتک خورده آبادانی + فیلم دیده نشده

در پی بازتاب گسترده ای که فیلم ضرب و شتم دختر آبادانی در فضای مجازی داشت، مقامات قضایی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. ماجرا از این قرار بود که زن جوان وارد خانه یکی از کارکنان شرکت نفت شده بود و با خانواده وی درگیر شده بود. حجت الاسلام والمسلمین مرادی درباره این حادثه اظهار داشت: یک خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می‌رود. این خانم که همراه خود مواد آتش زا، و مقداری اسید نیزداشته است در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

 

 

 

 

 

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته است و به تازگی اخراج شده است و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است افزود: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده است. که اقدامات قضائی در مورد طرفین صورت گرفته است.

 

بعداز درگیری خانواده ای که مورد هجمه قرار گرفتند،اقدام به ضرب و شتم دختر آبادانی کردند و در فیلم منتشر شده عمل مامور نگهبان حراست که اقدام به لمس دختر کرد بازخورد زیادی ایجاد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین مرادی در ادامه بیان داشت: طبق اظهارات دختر آبادانی موارد دیگری نیز مطرح است که در این خصوص تحقیقات در حال انجام است. مأمور نگهبانی که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است بازداشت و روانه زندان شده است. در حالی که گمانه زنی ها در مورد علت این درگیری زیاد بود در این گزارش گفتگوی با دختر آبادانی را می خوانید.

 


 

اخبار داغ : ماجرای کتک خوردن زن جوان در آبادان چیست؟ + فیلم تکان دهنده

 


 

گفتگو با دختر کتک خورده آبادانی

 

من همان دختری هستم که 30 مهر 99 در بریم،یکی از محله های آبادان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 

رفتم دم در خانه شان در زدم.

 

پسرش در را باز کرد و گفتم پدرت خانه است؟

 

گفت: نه

 

گفتم زنگ بزن بگو بیاید.

 

من با کفش رفتم داخل و ماسک زده بودم.

 

زنش تا من را دید، شروع کرد جیغ و داد زدن.

 

من دویدم بیرون.

 

چون قبلا کیفم را زده بودند همیشه برای دفاع از خودم همراهم یک کاتر هست.

 

دیدم یک ماشین دارد می آید.

 

جلوی ماشین را گرفتم و گفتم آقا حرکت کن.فقط تو رو خدا برو.

 

اما آنها جیغ زدند و گفتند:  سارق،سارق.

 

راننده ماشین شروع کرد به من مشت زد.

 

از طرف دیگر پسرش آمد به من مشت زد که من کاتر را زدم و دستش برید.

 

من فقط کاتر را کشیدم که بروم.

 

از من فیلم گرفت و در فیلم به من فحاشی کرده است بعد هم فیلم را همه جا پخش کردند.

 

من از مردم درخواست دارم که به شایعاتی که می شود توجهی نکنند.

 

من نه از ایشان باردارم و نه موضوع دیگری هست.

 

نمی دانم رسانه های خارجی چه میگویند. چون گوشی من را بردند و نمی دانم چه دارد می شود اما تا جایی که شنیدم خیلی حرف ها زده شده که مبنا و منبع موثقی ندارد.

 

این مسئله را دارم از راه قانونی پیگیری می کنم و خانواده من در جریان هستند و پشت من هستند. مطمئن باشید حقم را می گیرم.

 

نیازی ندارم کسی از جایی بخواهد من را حمایت کند.

 

لطفا به حرف کسی گوش ندهید.

 

پدر دختر کتک خورده آبادانی در یک گفتگوی کوتاه عنوان کرد که دخترش تحت نظر پزشک است و داروی اعصاب مصرف می کند.

 

 

 

مامور حراستی که پا بر روی دختر آبادانی گذاشت و به او دست زد کیست؟

 

ماجرا چه بود؟

 

زین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان پس از انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی که در آن زنی با سر و صورت خونین در محاصره چند زن و مرد دیده می‌شود گفت: همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند. به گفته او، این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب چهارشنبه ۳۰ مهر ماه این افراد بازداشت شده‌اند.

 

موسوی، بازداشت فردی که لباس حراست به تن دارد و با باتوم، پا و دست، بدن زن زخمی را لمس کرده را نیز تایید کرد. این رفتار مردی که گفته می‌شود از نیروهای حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان است، موجب خشم و واکنش‌های زیادی شده است.

 

فرماندار ویژه آبادان از ارائه جزئیات بیشتر درباره این اتفاق خودداری کرد اما گفت: این موضوع، به آن صورتی نیست که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

 

بر اساس اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده یکی از مدیران سابق پالایشگاه آبادان به این زن تجاوز می‌کند. این زن پس از بارداری به خانه مرد متجاوز مراجعه می‌کند اما خانواده مرد او را کتک می‌زنند.

 

فرماندار آبادان اما این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید این دعوا به دلیل درگیری‌های شخصی این با خانواده مرد اتفاق افتاده است.

 

موسوی درباره جزئیات «درگیری شخصی» سکوت می‌کند و می‌گوید در این باره پرونده قضایی تشکیل شده و دادستان آبادان به زودی در این باره در صدا و سیمای آبادان صحبت خواهد کرد.

 

 

 

ظهر امروز و پس از انتشار این فیلم که گفته می‌شود در منطقه بریم آبادان فیلمبرداری شده، سروان امیرسام کمایی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفته بود تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است: «در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری قرار گرفته است. شنیده ها حاکی از آن است، شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به این خانه در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند. در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه‌ای در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند.»

 

به گفته او: «تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد. مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.»

 

پس از انتشار فیلم کتک زدن و نگه داشتن زن جوان از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم آبادان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان اعلام کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان پس از انتشار فیلم کتک خوردن یک زن توسط چند نفر در فضای مجازی اعلام کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

 

 

 

روایت دختر آبادانی از حادثه شهرک پالایشگاه - بهار نیوز

 

سروان امیرسام کمایی گفته است: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

 

کمایی گفت: در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه‌ای در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می‌زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می‌کند.

 

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد. لازم به ذکر است که مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان  با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

 

ساعتی پیش ویدویی از صورت خون آلود دختری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نقش بر زمین شده است و چند نفر او را دوره کرده اند.

 

 

 

 

 

تکمیلی : 

 

خبرآنلاین نوشت : این ویدئو را اولین‌بار یک روزنامه‌نگار در توییتر منتشر کرد و سپس کاربران، آن را بازنشر کرده و به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

 

فرماندهی انتظامی آبادان: پس از انتشار فیلمی مبنی بر ضرب‌وشتم زن جوانی از سوی اهالی یک خانه در منطقه «بریم» به کمک مأموران حراست فیزیکی پالایشگاه، تحقیقات پلیس آغاز شد.

 

‌در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل کلانتری شده است. ‌مأمور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که مرتکب رفتاری غیراخلاقی در صحنه شده بود، دستگیر شد.

 

فارس نوشت : فرماندار آبادان: همه کسانی که در فیلم حاضرند بازداشت شدند.

 

منبع : رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها