خانه‌ای دور از خانه؛ اولین خیریه تخصصی بیماران غیر بومی تمام دیجیتال ایران

مؤسسه خیریه رها مجموعه ای مردم نهاد، غیر انتفاعی و غیر دولتی است که در سال1397 با هدف ارائه خدمات به بیماران غیربومی و یا خانواده هایی که به منظور درمان عزیزانشان به شهری غیر از محل سکونت خود مراجعه می نمایند، تاسیس گردیده است.

خانه‌ای دور از خانه؛ اولین خیریه تخصصی بیماران غیر بومی تمام دیجیتال ایران

تمرکز مراکز درمانی و بیمارستانی پیشرفته و فوق تخصصی در تهران و چند کلانشهر، باعث شده که روزانه شاهد مسافرت خانواده‌هایی باشیم که مجبورند به خاطر بیماری و سیر درمان عزیزانشان با شرایط خاص روحی و روانی ترک دیار نمایند.

همراه بیمار با همه اضطراب و نگرانی هایش از وضعیت بیمارش، در شرایطی بیمار را در مراجعه به این کلانشهرها همراهی می کند که عدم آشنایی با شهر شلوغی مانند تهران، گرانی ها، هزینه های رفت و آمد، تغذیه و محلی برای اسکان هم به مشکلاتشان اضافه می گردد.

بیشتر اوقات بخاطر همین دغدغه ها، هزینه ها و مشکلات، بیمار از اصل درمان که مستلزم فقط چند روز اقامت در این کلانشهرها می باشد، صرف نظر می کند و راهی شهر و دیارش می شود.

مؤسسه خیریه رها مجموعه ای مردم نهاد، غیر انتفاعی و غیر دولتی است که در سال1397 با هدف ارائه خدمات به بیماران غیربومی و یا خانواده هایی که به منظور درمان عزیزانشان به شهری غیر از محل سکونت خود مراجعه می نمایند، تاسیس گردیده است تا با حفظ شان وکرامت انسانی و با تبیین جایگاه و منزلت حقوقی و رفاه اجتماعی همراهان بیماران بستری شده در واحدهای ارائه خدمات درمان و سلامت با رویکردی علمی، این خدمات را در اختیار آنان بگذارد.

اسکان، حمل و نقل و مشاوره از جمله خدمات موسسه خیریه رها می باشد.

گزارش عملکرد موسسه خیریه رها در سال 1402 را در یک نگاه مشاهده کنید.

 

رها

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها