با وجود رتبه‌بندی، باز هم میانگین حقوق معلم‌ها پایین است + ویدئو

با وجود رتبه‌بندی معلمان، باز هم میانگین حقوق معلم‌ها پایین است.

با وجود رتبه‌بندی، باز هم میانگین حقوق معلم‌ها پایین است + ویدئو

وزیر آموزش و پرورش: 

میانگین حقوق معلم‌ها حتی با اعمال رتبه‌بندی ۳۰ درصد از کارکنان دولت پایین‌تر است.

صحبت های وزیر آموزش و پرورش را در رابطه با رتبه بندی معلمان و حقوق آنها را مشاهده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • مظلوم شرکتی

    حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار کرد: امروز قشر زحمت‌کشی در بدنه دولت کار می‌کند که در چنگال قدرتمند پیمان‌کارانی قرارگرفته‌اند که گاهی در بعضی مجموعه‌ها این پیمان‌کاران با آنها مانند استعمار و بلکه بردگی نگاه می‌کنند.

    وی افزود: نیروهای شرکتی بین خوف و رجا زندگی می‌کنند و حتی جرات گرفتن مرخصی ندارند و امنیت شغلی آنها صفر است و حتی اگر مجموعه‌ای که در آن کار می‌کند قدرتمند و دولتی باشد زیر نظر پیمان‌کار به ناچار باید بله قربان‌گو باشد.

    امام جمعه پل‌دختر گفت: نیروهای شرکتی سالیان سال است دارند داد می‌زنند اما گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات آنها نیست، مجلس تصویب کرد آنهایی که خانواده ایثارگر هستند تبدیل وضعیت شوند که این از بهترین اقدام‌ها و انقلابی بودن مجلس در این مسئله خود را نشان داد.

    وی افزود: بر این اساس انتظار می‌رود نیروهای دولتی شرکتی که جز جامعه ایثارگری نیستند و مشمول این قانون نمی‌شوند اما با زجر زندگی خود را اداره می‌کنند نیز مورد حمایت دولتیان و مجلسی‌ها تا عمر این مجلس باقی است، قرار گیرند و فکر عاجلی در این زمینه صورت گیرد.

    موسوی یادآورشد: نیروهای شرکتی دولتی گمنام هستند و با زجر و منت زندگی می‌کنند، متاسفانه حقوق آنها کم است و عیدی آنها نیز به موقع بدست آنها نمی‌رسد زیرا به حساب پیمان‌کار واریز می‌شود که این با هیچ عدالتی سازگار نیست.

    وی افزود: این نیروها چندین بار به نهاد امامت جمعه مراجعه و یا مکاتبه کردند اما علی‌رغم انعکاس این مشکلات تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و امروز نیز این موضوع از طریق تریبون نماز جمعه مطرح شد.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها