سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود/ بارندگی در این استان ها + اسامی

برای روز چهارشنبه بارش‌ها را در شمال غربی اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، تهران، البرز، اصفهان، شرق استان خوزستان، چهار محال و بختیاری، گیلان، خراسان شمالی، گلستان و تاحدودی در بخش‌هایی از خراسان رضوی و سمنان خواهیم داشت.

سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود/ بارندگی در این استان ها + اسامی

به گزارش مستقل آنلاین؛ رییس مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی فردا (سه شنبه) از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و تا روز پنج‌شنبه بارندگی‌ها در کشور تداوم دارد.

«صادق ضیاییان» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت آب‌و هوا گفت: بارش‌های بهاری به صورت رگباری و نقطه‌ای طی امروز در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و همچنین ارتفاعات و دامنه قزوین و البرز ادامه دارد ولی اصل سامانه از فردا وارد کشور می‌شود و موجب بارندگی در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ارتفاعات و دامنه در قزوین، تهران، البرز، ایلام، شمال و شرق خوزستان، همدان، لرستان، زنجان و قم می‌شود.

وی گفت: بارش‌ها در روز سه شنبه در کردستان، کرمانشاه، زنجان و چهارمحال و بختیاری بیشتر است اما مخاطرات سامانه شامل بارش‌های شدید در کرمانشاه، کردستان و زنجان پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان گفت: برای روز چهارشنبه بارش‌ها را در شمال غربی اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، تهران، البرز، اصفهان، شرق استان خوزستان، چهار محال و بختیاری، گیلان، خراسان شمالی، گلستان و تاحدودی در بخش‌هایی از خراسان رضوی و سمنان خواهیم داشت.

رییس مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در انتهای حضور سامانه بارشی در روز پنج شنبه بارش‌ها را به صورت محدود در شمال خراسان رضوی، گلستان، ارتفاعات رشته کوه البرز و مازندران خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت دمای کشور گفت: تغییرات دما در مدت زمان حضور سامانه بارشی در کشور زیاد نیست اما قدری از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود. برای تهران نیز امروز روند افزایش دما را خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها