مدارس و ادارات این استان ها فردا و پس فردا تعطیل است + اسامی

مدارس و ادارات کدام استان‌ها ۲۴ و ۲۵ دی تعطیل و یا غیر حضوری است؟

مدارس و ادارات این استان ها فردا و پس فردا تعطیل است + اسامی

به گزارش مستقل آنلاین؛ برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور  شنبه و یکشنبه بیست و چهارم و بیست و پنجم دی تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

کهگیلویه و بویراحمد: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و با توجه به میزان مصرف انرژی در شرایط کنونی، ساعت شروع فعالیت همه مدارس (از شنبه تا چهارشنبه)، مراکز آموزشی و ادارات آموزش و پرورش استان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح است.

سمنان: تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان (به غیر از شعب مرکزی) به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی فردا (شنبه) تعطیل است.

زابل: با کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده تمامی مدارس ( تمامی مقاطع)، دانشگاه ها، بانک های حوزه سیستان در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل اعلام شد.

خراسان شمالی: با توجه به تداوم سرما و به منظور مدیریت مصرف گاز، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مدارس تا روز یکشنبه تمدید شد.

خراسان رضوی: روز شنبه مصادف با ۲۴ دی ماه، تمام مدارس، ادارات و دستگاه های اجرایی دور کار و تعطیل شدند.

گیلان: مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.

قم: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

خراسان جنوبی: تعطیلی ادارات، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

آذربایجان شرقی: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه /۲۴ دی/ تعطیل و فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گفته استاندار تهران، فعلا تصمیمی برای تعطیلی تهران وجود ندارد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها