ابراز احساسات جوانان نباید به عنوان اغتشاش و آشوب قلمداد شود

امام جمعه سنندج گفت: تعالی و عزت مسلمانان در گرو اتحاد و انسجام است و باید نسبت به توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان هوشیاری همیشگی داشته و پاسخگوی جوانان باشیم.

ابراز احساسات جوانان نباید به عنوان اغتشاش و آشوب قلمداد شود

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: ابراز احساسات جوانان نباید به عنوان اغتشاش و آشوب قلمداد شود و باید بدانیم که دغدغه و مشکل اصلی جوانان چیست؟

وی افزود: نباید اجازه دهیم که دشمنان از حوادث اخیر سو استفاده کنند و با توطئه‌های رسانه‌ای به دنبال آشوب و اغتشاش در کشور باشند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: بومی گزینی نخبگان و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اشتغال جوانان تحصیلکرده از جمله اولویت‌هایی است که باید توسط مسئولان استانی و کشوری دنبال شود.

ماموستا رستمی افزود: علمای کردستان هیچگاه دولتی نبوده اند اما برای ایجاد نظم عمومی از دولت‌ها حمایت کرده اند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده اند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جوانان ما حوادث اوایل انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله را ندیده اند لذا باید با روشنگری و تبیین وقایع در مسیر تقویت حافظه تاریخی نسل جوان قدم برداریم.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: هفته بسیج را تبریک می‌گوئیم چون این مکتب با محوریت همدلی و انسجام بنیان گذاشته شده است و به معنای همکاری برای آبادانی کشور است.

وی افزود: مساجد محور اصلی همدلی و بسیج عمومی جامعه هستند و مساجد محور تحولات اجتماعی و فرهنگی بوده و خواهند بود.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: آموزه‌های اسلامی همگی بر پایه‌های اقدامات گروهی و جمعی است و تعالی و عزت مسلمانان در گرو اتحاد و انسجام میسر می‌شود.

ماموستا رستمی افزود: خدمات و تلاش‌های بسیجیان در دوران سخت کرونایی برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: تأسی از سیره رسول الله (ص) تنها راه نجات و عزت مسلمانان است و باید همواره در خط رسول الله (ص) گام برداریم.

منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها