با حضور مسئولین محترم شهرستان جاجرم صورت گرفت:

بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شرکت آلومینای ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران همزمان با هفته دولت تعدادی از پروژه های شرکت آلومینای ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.


 بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شرکت آلومینای ایران

در این مراسم که با حضور امام جمعه محترم شهرستان جاجرم ، فرماندار محترم این شهرستان، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، رئیس و اعضای محترم شورای شهر جاجرم و مدیرعامل محترم و تعدادی از مدیران شرکت آلومینا صورت گرفت ، پروژه نیروگاه ۱۰۰ کیلووات خورشیدی و ساختمان آزمایشگاه شمش این شرکت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه نیروگاه ۱۰۰ کیلووات شرکت آلومینای ایران با هدف استفاده از انرژی تجدیدپذیر و صیانت از محیط زیست در شرکت آلومینا تعریف گردیده، این پروژه در نیمه دوم سال۱۳۹۹ آغاز و مطابق برنامه و پس از یکسال مورد بهره برداری قرار گرفت، مبلغ سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۴.۰۰۰میلیون ریال می‌باشد.

همچنین ساختمان آزمایشگاه شمش که با هدف تامین زیرساخت برای کنترل کیفیت شمش آلومینیوم تولیدی این شرکت تعریف شده است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 این پروژه نیز در نیمه اول سال ۹۹ آغاز و پس از گذشت یک  سال افتتاح گردید.مبلغ سرمایه‌گذاری این پروژه ۱۰۰.۰۰۰میلیون ریال و میزان اشتغالزایی آن در طول مدت اجرا ۱۰ نفر بوده است.

همزمان با افتتاح پروژه‌های مذکور کلنگ‌زنی فاز اجرایی واسطه سنگین ( هوی مدیا ) شرکت آلومینای ایران نیز صورت گرفت، این پروژه نیز با هدف حذف کلسیت، دولومیت و کائولینیت به منظور کاهش مصرف سود سوز آور و قطعات یدکی تعریف شده است. مبلغ سرمایه‌گذاری این پروژه ۸۲۵.۰۰۰ میلیون ریال می باشد و به یاری خداوند سال آینده و در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن خواهیم بود. میزان اشتغال‌زایی این پروژه در زمان اجرا ۴۵ نفر و پس از بهره‌برداری ۲۰ نفر می باشد. 

 در طول این مراسم از پروژه مهم توسعه گل قرمز  فاز ۲ (احداث و نصب دو تیکنر) که با هدف رفع گلوگاه هندلینگ گل قرمز تعریف شده است نیز بازدید بعمل آمد. این پروژه در حال حاضر توسط پیمانکار مربوطه در حال احداث می باشد و با یاری خداوند در پایان سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. مبلغ سرمایه‌گذاری برای این پروژه ۹۰۰.۰۰۰ میلیون ریال می باشد و میزان اشتغال زایی آن در زمان بهره‌برداری ۴۰ نفر می‌باشد.

 مهندس زارع مدیر عامل محترم شرکت آلومینای ایران در خلال بازدید گزارش مبسوطی از فعالیت‌های انجام شده در شرکت و کارهای در دست اقدام به بازدیدکنندگان محترم ارائه نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها