مهدی پاکدل ازدواج کرد + عکس همسر دومش

مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور ازدواج کرد.

مهدی پاکدل ازدواج کرد + عکس همسر دومش

مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور ازدواج کرد. عاطفه رضوی همسر برادر مهدی پاکدل با انتشار این عکش نوشت: دوستتان دارم خصوصا” کنار هم، مبارکمان باشد. 

hashiyeh_126021616_431469951181137_7426541028539541740_n

 

ازدواج مجدد مهدی پاکدل و همسر جدیدش

جنجال ازدواج مجدد مهدی پاکدل و همسر جدیدش رعنا آزادی ور که هنوز هیچ چیزی از صحت این خبر بیان نشده است از روز گذشته در فضای مجازی به راه افتاده است. رعنا آزادی ور بازیگر زن 36 ساله سینما و تلویزیون است که اولین بار با بازی در فیلم سینمایی مارمولک رشما وارد دنیای سینما شد و همچنین فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی آخرین تجربه بازیگری وی در سینما است. عکس های ازدواج مهدی پاکدل و همسر جدیدش رعنا آزادی ور هنوز منتشر نشده است و سایت سماتک تا این لحظه این خبر را تکذیب می کند و برای تایید خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور باید در پیج اینستاگرام یکی از این دو هنرمند، اطلاعاتی منتشر شود تا ما نیز بتوانیم صحت خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را تایید کنیم.

9z3WdWBWGvlp

 

اخبار داغ : خوشگذرانی لاکچری شاهرخ استخری و همسرش جنجالی شد + تصاویر

 

عکسهای ازدواج مجدد مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

عکسهای ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در هیچ کدام از سایت های رسمی و خبرگذاری ها منتشر نشده است و در صورتی که عکسهای ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را در فضای مجازی دیدید باید به اصل بودن تصاویر شک کنید زیرا هنوز صحت و سقم خبر ازدواج دوم مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور تایید نشده است و تصاویری که در ادامه آمده است فقط کنار هم نشستن این دو هنرمند را نشان می دهد و این عکسها به معنی ازدواج آنها نمی باشد.

ازدواج مجدد مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور + عکسها

انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر محبوب کشورمان جنجال جدیدی به پا کرده است و خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل را در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به راه انداخته است. همانطور که اطلاع مهدی پاکدل یکی از بازیگران بی حاشیه و مظلوم در عرصه بازیگری است که با بازی در سریال ستایش توانست به اوج شهرت برسد.

 

download

 

 

اخبار مهم : بازنشستگان بخوانند / خبر مهم درباره افزایش حقوق بازنشستگان

 

ازدواج مجدد مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور بازیگر مطرح و محبوب سینما و تلویزیون یکی از تازه ترین اخبار بازیگران در اینستاگرام بوده است و همانطور که می دانید مهدی پاکدل مدتی است از بهنوش طباطبایی طلاق گرفته است ولی در صفحه اینستاگرام این بازیگر مرد ایرانی تاکنون خبری از ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور درج نشده است.

مهدی پاکدل بازیگر خوب سینما و تلویزیون در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[+(1)

جالب است بدانید که مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در سال 1396 و برای نخستین بار در یک نمایش تئاتر با یکدیگر همبازی شدند و نمایش خانه بوشاسپ درازدست به کارگردانی علی اتحاد که سال 96 روی صحنه رفت اولین تجربه تئاتری رعنا آزادی ور بود که در کنار مهدی پاکدل ایفای نقش کرد. به تازگی عکس مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور که در پشت صحنه یک تئاتر است منتشر شده است و باعث برخی گمانه زنی ها و اخبار در فضای مجازی مبنی بر ازدواج مجدد مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور شده است و تاکنون هیچ یک از این هنرمندان واکنشی نشان نداده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها