سیگار کشیدن نازنین بیاتی غوغا به پا کرد + عکس

نازنین بیاتی تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی «زمستان بود» به کارگردانی وحید پرشاد در صفحه اینستاگرامش منتشر نمود.

سیگار کشیدن نازنین بیاتی غوغا به پا کرد + عکس

نازنین بیاتی بازیگر جوان و خوش آتیه کشور به تازگی عکسی از خود در حال سیگار کشیدن در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: "فیلمبرداری فیلم سینمایی «زمستان بود» به کارگردانی وحید پرشاد از نیمه گذشت.

نازنین بیاتی

 

بازیگران فیلم سینمایی "زمستان بود" 

نازنین بیاتی، الهام کردا، محمد امین(با حضور افتخاری) رضا کیانیان و (با معرفی) شارمین علیمحمدی بازیگران «زمستان بود» هستند.

 

 

نازنین بیاتی

 

خلاصه داستان فیلم "زمستان بود" 

وحید پرشاد آمده است: «کاش قصه همه‌مون تهش خوب باشه. قشنگ باشه. نه مثل جمعه. دلگیر و تلخ. امروز برای من عین غروب جمعه بود، انگار زمستون بود..‌»  همچنین شهاب مهربان در مقام نویسنده، آرمان فیاض مدیر فیلمبرداری، حسین بشاش صدابردار، رضا بابایی مجری طرح و سید مهدی نریمانی مدیر تولید با این پروژه سینمایی همکاری دارند.

 

نازنین بیاتی

 

دیگر عوامل «زمستان بود» عبارتند از: دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: امید محمدی، طراح صحنه: مجید یوسفی، طراح لباس: گلاره دربندی، منشی صحنه: رعنا بهرخ، طراح گریم: محمدرضا قومی، عکاس: فاطمه حسنوند، سرپرست کارگردانی: مرضیه زرتشت و...

نازنین بیاتی

 

بیوگرافی نازنین بیاتی:

نازنین بیاتی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است. نازنین بیاتی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد.همچنین برای بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفته موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشن حافظ شد.

نازنین بیاتی در سریال تلویزیونی عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با حسن رادفر حضور یافت.

 

نازنین بیاتی

 

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی 

امسال در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره (تصویر پایین) را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند. 

 

نازنین بیاتی

 

علاقه مندی های نازنین بیاتی 

تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی نازنین بیاتی است ، او دیدن همه ژانرفیلمی را دوست دارد اما طنزرا کمتر دوست دارد.

نازنین بیاتی

 

شباهت به ترانه علیدوستی

بسیاری از مردم ابراز می کنندکه نازنین بیاتی با بازیگر توانمند کشورمان ترانه علیدوستی شباهت زیادی دارد که نازنین بیاتی از شبیه بودن به ترانه علیدوستی ابراز خوشحالی می کند و ایشان را یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران می داند.

نازنین بیاتی

 

شخصیت درونی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجولو در جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد. 

 

 

نازنین بیاتی

 

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبایی

نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

 

نازنین بیاتی

 

آرزوی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. او در برنامه خندوانه گفت :مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

 

نازنین بیاتی

 

مصاحبه با نازنین بیاتی

در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده. مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور 360 می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

نازنین بیاتی

 

در زندگی واقعی این ویژگی چطور نمود پیدا می کند؟

در رابطه با دوستانم در بعضی از شرایط این عجول بودن و تندتند رفتار کردن هست؛ اما در بعضی جمع ها تا کمی احساس امنیت یا راحتی نکنم تبدیل به یک آدم آرام می شوم. به طور کلی بستگی به شرایطی که در آن قرار می گیرم دارد.

 

نازنین بیاتی

آدم شوخی هم هستی؟

تا حدودی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها