شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی

شهرزاد شریعت زاده با نام انگلیسی ” Shay Shariatzadeh ” متولد دهه هفتاد شمسی (31ساله و متولد سال ۱۹۸۹ میلادی)، دارای اصالتی ایرانی می باشد!

شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی

شهرزاد شریعت زاده با نام انگلیسی ” Shay Shariatzadeh ” متولد دهه هفتاد شمسی (31ساله و متولد سال ۱۹۸۹ میلادی)، دارای اصالتی ایرانی می باشد! او در شهر ونکوور در کشور کانادا به دنیا آمده است و یک برادر کوچک تر از خود دارد.  مادر شهرزاد شریعت زاده یک  جراح شناخته شده در کانادا است. او یک برادر دارد که مهندس است. شهرزاد شریعت زاده مسلمان است. در طی یک مصاحبه ، شهرزاد شریعت زاده روزی گفت که او با یک پروژه که یک ماشین مستقل بود به خانه آمد و آن روز او تصمیم گرفت مهندسی بخواند. شریعت زاده از دانشگاه بریتیش کلمبیا فارغ التحصیل شد.

 

عکس های خصوصی جان سینا و همسرش شهرزاد شریعت زاده + عکس

شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا در تابستان امسال به اینستاگرام پیوست و حدود ۱۰ هزار دنبال کننده دارد. آدرس اینستاگرام شهرزاد شریعت زاده در نشانی: @shayshariatzadehh قرار دارد. او با نام shay در کانادا شناخته می‌شود. شهرزاد شریعت زاده در اینستاگرامش فقط صفحه جان سینا را دنبال می‌کند. در برخی از پست‌های شهرزاد شریعت زاده در اینستاگرام، وی برای دیده شدن بهتر و بیشتر مطالبش از هشتگ: #johncena استفاده می‌کند. 

 

تصاویری از جان سینا کشتی کج کار معروف آمریکایی و همسر ایرانی اش + تصاویر

 

عکس های خصوصی جان سینا و همسرش شهرزاد شریعت زاده + عکس

ماجرای علاقه شهرزاد به جان سینا

گفته شده که شهرزاد شریعت زاده از کودکی فعالیت‌های جان سینا را دنبال می‌کرد و توانسته اکنون به عشق خود برسد. مراسم عروشی شهرزاد شریعت زاده با جان سینا در ماه‌های آینده برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها