دختران پرتغالی از مهدی طارمی خواستگاری کردند + تصاویر

درخشش خیره کننده مهدی طارمی در لباس پورتو، باعث واکنش های بسیار مثبت از سوی هواداران این تیم شده است.

دختران پرتغالی از مهدی طارمی خواستگاری کردند + تصاویر

در آخرین دیدار از هفته یازدهم لیگ پرتغال، ویتوریا گیمارش در استادیوم خانگی خود یعنی آفونسو هنریکس میزبان پورتو بود. با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده بندی، این یک بازی حساس و مهم برای دو تیم محسوب می شد. در این بازی گیمارش دوبار از اژدهاهای پورتو پیش افتاد اما هر دو بار این مهدی طارمی بود که تیم سرجیو کونسیسائو را به بازی برگرداند. در دقیقه 7 روشینیا مهاجم 25 ساله و پرتغال گیمارش دروازه پورتو را خیلی زود باز کرد تا شاگردان ژوائو هنریکه با روحیه بالایی بازی را ادامه دهند.

 

اما در دقایق پایانی نیمه نخست، لوئیس دیاز که در دقیقه 32 به بازی آمده بود، از میانه زمین حرکت کرد و توپ را به سرجیو اولیویرا رساند که ارسال او به پشت مدافعان ویتوریا گیمارش را موسی مارگا با پاس به بغل به مهدی طارمی رساند تا این ملی‌پوش ایرانی با شیرجه و تکل روی هوا گل تساوی تیمش را بزند.

 

در دقیقه 63 این اسکار استوپینیان بود که برای بار دوم قفل دروازه آگوستین مارچسین و پورتو را باز کرد تا میزبان با نتیجه دو بر یک پیش بیفتد ولی این خوشحالی طولی نکشید و بازهم طارمی منجی تیمش شد.

لوئیز دیاز که پس از اضافه شدن به ترکیب پورتو نیروی تازه‌ای به خط حمله این تیم داده بود، در دقیقه ۶۵ نفوذ تند و تیزی از سمت چپ زمین انجام داد که پاس کات‌بک زمینی او به محوطه جریمه را مهدی طارمی بدون مکث و با شوت پای راست تبدیل به گل کرد.

 

در دقیقه 80 لوئیس دیاز بازی خوب خودش را تکمیل کرد و توانست دروازه گیمارش را برای بار سوم باز کند تا پورتو به لطف بریس مهدی طارمی، کامبک رویایی زده باشد و مجددا در کورش قهرمانی قرار بگیرد. پورتو با این پیروزی 25 امتیازی شد و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به اسپورتینگ صدرنشین، در رده سوم جای گرفت.

 

اما هواداران پورتو حین و بعد از بازی، با ارسال توئیت های فراوان از بازی خوب طارمی شگفت زده شده بودند و معتقد بودند که خرید طارمی، بهترین خرید این فصل فوتبال پرتغال بلکه جهان بوده است. حتی در این میان چند پیشنهاد ازدواج برای طارمی نیز از سوی کاربران پرتغال رسید. در زیر گزیده ای از هزاران توئیتی که در وصف طارمی منتشر شده بود را مرور می کنیم:

 

 

از زمان رفتن جکسون مارتینز از پورتو، مهدی طارمی مهاجم بزرگی است آنها دارند.

 

برای کسانی که شک داشتند طارمی بهترین مهاجم اف سی پورتو است.
او دیگر جای خود را از دست نمی دهد.

 

شاید امروز راحت تر باشد که بگوییم طارمی بهترین مهاجم پورتو است. وقت گفتن آن رسید. شاید گفتن این جمله در یک ماه پیش خطر بیشتری داشت. هوم، شاید نه من فقط چیزهای واضح را می گفتم و این روزها (بابت گفتن اینکه طارمی بهترین بازیکن پورتو است) کمتر توهین می شود که البته این (به دلیل عملکرد خوب طارمی) خیلی واضح است.

 

ما در خط حمله دو مهاجم شبیه به مارسی در سال 2004 داریم. دروگبا و میدو در مارسی فوق العاده خوب بودند، اما طارمی و مارگا به حریفان آسیب زیادی می رسانند!;)

 

و اکنون دیگر هیچ کس نمی تواند ایرانی ها را ساکت کند تا درباره پورتو اظهارنظر نکنند. بعد از بازی امشب طارمی، باید فردا در ایران تعطیل باشد!

 

به نظر شما طارمی می خواهد پدر فرزندانم بشود؟

 

طارمی یکی از باهوش ترین بازیکنان فوتبال پرتغال است.

 

طارمی بهترین خرید فصل در جهان است.

 

طارمی من عاشق تو هستم، تو چطور؟ با من ازدواج کن!!!!

 

فقط کونسیسائو شک دارد که طارمی بهترین بازیکن در پورتو و حتی در لیگ است.

 

من با برادرم تماس می گیرم. من می خواهم یک لباس با نام طارمی برایم بخرد.

 

طارمی هر بار بهتر می شود و نتایج خوب نیز در حال بدست آمدن است.

 

من دوست داشتن طارمی را شروع می کنم!

 

طارمی یک ماشین است، او یک تمام کننده متولد شده است.

 

من عاشق این طارمی هستم... چقدر پیشرفته، چه با کلاس.

 

بدون شک طارمی بهترین خرید این فصل بود. چه بازیکن، چه مهاجمی!

 

می خواهم بگویم که در حال حاضر بهترین بازیکن در لیگ پرتغال، طارمی است.

 

دوستت دارم طارمی! برای همیشه با ما باش.

 

طارمی خوب نیست، او خیلی خوب است. یک بازی عالی در گیمارش. 2 گل در 65 دقیقه.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها