سریال صفر بیست و یک ( 021 ) + دانلود قسمت اول تا آخر

سریال 021 سریال سریال کمدی به کارگردانی سید جواد رضویان و سیامک انصاری دو هنرپیشه مطرح کشور می باشد که قرار است از امشب دوشنبه 5 آبان ماه هر شب ساعت 20:45 به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

سریال صفر بیست و یک ( 021 ) + دانلود قسمت اول تا آخر

قرار است که سریال صفر بیست و یک (021)" در چهار فصل ساخته و پخش شود. البته در حال حاضر فصل اول آن ساخته شده و از روز دوشنبه روی آنتن می‌رود. سریال صفر بیست و یک (021) " پیش از این "نیوجرسی" نام داشت که در میانه فیلمبرداری تغییر نام داد. درست همان زمان بود که موضوع ۹۰ قسمتی بودن این سریال کمدی تلویزیونی مطرح شد.

به گزارش مستقل آنلاین : سریال "صفر بیست و یک " جدیدترین سریال آماده پخش شبکه است که از روز دوشنبه ۵ آبان ماه روی آنتن می‌رود. سریال کمدی صفر بیست و یک را "سیدجواد رضویان" و "سیامک انصاری کارگردانی کرده اند و قرار است فصل اول صفر بیست و یک در ۲۵ قسمت پخش شود.  

سریال کمدی "صفر بیست و یک (۰۲۱) " ششمین تجربه سید جواد رضویان در مقام کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی است. البته سیامک انصاری در کنار رضویان به صورت مشترک کار کارگردانی این اثر را برعهده دارند. با این حال صفر بیست و یک اولین تجربه کارگردانی سیامک انصاری در حوزه مجموعه تلویزیونی است. البته سیامک انصاری همزمان با کارگردانی مشترک سریال "صفر بیست و یک"، کارگردانی مجموعه تلویزیونی "سیم آخر" را هم آغاز کرده است. براساس گزارش‌ها قرار است که سریال "سیم آخر" هم به زودی از شبکه پنج پخش شود.  

همچنین تهیه کنندگی "صفر بیست و یک (۰۲۱) " را مهدی فرجی تهیه کننده سریال "نون. خ" برعهده گرفته است. تهیه کننده‌ای که نشان داده کارش را در این حوزه به خوبی بلد است.

اما "صفر بیست و یک " که تصویر برداری آن از تابستان آغاز شده بود، هفته‌های گذشته به کار خود پایان داد و بر اساس اعلام روابط عمومی سیما از هفته جاری روی آنتن شبکه سه می‌رود.  

سید جواد رضویان کارگردان این سریال، به تازگی تیزر "صفر بیست و یک " را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و وعده داده که پخش این سریال در زمان اعلام شده انجام خواهد شد.  

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده "صفر بیست و یک (021) " هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود و به نوعی جایگزین سریال "نجلا" خواهد بود.   تکرار "صفر بیست و یک" نیز روز بعد ساعت ۱۴ پخش می‌شود.

در این سریال کمدی سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، علیرضا  استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی و مهبد بیور به ایفای نقش خواهند پرداخت.

طبق برخی اخبار غیر رسمی، قرار است که "صفر بیست و یک (۰۲۱) " در چهار فصل ساخته و پخش شود. البته در حال حاضر فصل اول آن ساخته شده و از روز دوشنبه روی آنتن می‌رود.  

مجموعه تلویزیونی "صفر بیست و یک (۰۲۱) " پیش از این نیوجرسی نام داشت که در میانه فیلمبرداری تغییر نام داد. درست همان زمان بود که موضوع ۹۰ قسمتی بودن این سریال کمدی تلویزیونی مطرح شد.  

فلیمنامه "صفر بیست و یک (۰۲۱) " را شبنم وثوقی و هدی ایزدی نوشته اند.

 

داستان سریال "صفر بیست و یک (۰۲۱) " در مورد چیست؟  

سید جواد رضویان و سیامک انصاری نشان داده اند که در ساخت و بازی در فیلم و سریال های کمدی تبحر دارند، حالا هم موضوع این سریال حول محور ماجرایی کمدی می‌چرخد.  

قصه "صفر بیست و یک" در مورد دو باجناق است که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» می‌گردد. البته کلیت سریال به همان ضرب المثل طنز قدیمی «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» ختم می‌شود.  

 

همه چیز درباره بازیگران شاخص "صفر بیست و یک (۰۲۱) "

در حال حاضر نام سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی وعلیرضا استادی به عنوان بازیگران شاخص سریال تلویزیونی "صفر بیست و یک (۰۲۱) " مطرح است. 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

قسمت اول سریال 021 به زودی آپلود می شود...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها