اکران ویژه فیلم «سرخپوست» در پیوند میان سینما و نابینایان با حضور پریناز ایزدیار و گلاره عباسی

در اولین گردهمایی سوینا (سینمای ویژه نابینایان) با اکران فیلم سرخپوست، پریناز ایزدیار و گلاره عباسی همراه با 250 نفر نابینا در پردیس سینمایی چارسو حضور پیدا کردند.

اکران ویژه فیلم «سرخپوست» در پیوند میان سینما و نابینایان با حضور پریناز ایزدیار و گلاره عباسی

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: جمعه 28 تیرماه پیوندی میان سینما و نابینان بود. در اولین گردهمایی سوینا (سینمای ویژه نابینایان) که برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است، 250 نفر نابینا در کنار هنرمندانی همچون پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، حبیب رضایی، پوریا عالمی، نیما جاویدی، سمیرا حسن‌پور، مهدی رحمانی و فرشاد آذرنیا به تماشای فیلم «سرخپوست» نشستند.

این اکران ویژه این فیلم، حبیب رضایی بازیگر فیلم سرخپوست به صورت زنده گفتارهای صوتی موردنظر را همزمان با پخش فیلم برای دریافته نابینایان بازگو کرد که این یک تجربه موفق و تاثیرگذار برای حاضرین در سالن بود.

این گردهمایی همچنان به صورت مستقیم و اینترنتی از طریق سایت رسانه‌ای پوشش خبری داده شد که توجه حاضرین را به خود جلب کرد.

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون موسس سینمای ویژه نابینایان است. او در خصوص این مراسم در اینستاگرام خود گفت: سوینا (سینمای ویژه نابینایان) تصمیم دارد هر ماه اکران یکی از فیلم‌های روز سینما را برای نابینایان عزیز در سینما چارسو ترتیب بدهد که هماهنگی‌های لازم در این زمنیه صورت خواهد گرفت.

وی همچنین از استقبال فوق‌العاده نابینایان و خانواده‌هایشان از مراسم اکران فیلم سرخپوست خبر داد و آن را پیوندی میان سینما و نابینایان دانست.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها