نگاهی به بهترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی از آغاز تاکنون

اولین سریال تولید شده مختص شبکه نمایش خانگی به سال 1389 باز می‌گردد و از آن روز تا اکنون این شیوه جدید نمایش فیلم و سریال، ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشته است. نگاهی داریم به تاریخچه سریال‌های مهم نمایش خانگی.

سرویس فرهنگی مستقل‌آنلاین: در ابتدا کسی چندان شبکه خانگی را جدی نمی‌گرفت، به نظر می‌آمد آن دسته از سریال‌های ایرانی جدید در این شبکه توزیع می‌شوند که از لحاظ کیفی به شبکه‌های تلویزیونی راه پیدا نکرده‌اند؛ اما پس از گذشت مدتی مشخص شد که رقیب بسیار سرسختی برای تلویزیون پیدا شده که نه ممیزی‌ها و سخت‌گیری‌های مرسوم محتوایی در تلویزیون را دارد و نه انحصار آن را در زمینه تولید و ساخت.

 به‌تدریج پای ستاره‌هایی که تا آن روز امکان یا تمایل حضور در تلویزیون را نداشتند به شبکه نمایش خانگی باز شد. تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران سینما نیز کم‌کم متوجه پتانسیل بالای این سیستم نوپا شدند و ساخت تولیدات منحصر به این شبکه رونق فراوانی گرفت.

اما آنچه حقیقتاً نقطه عطفی در این صنعت به‌حساب می‌آید ظهور VODها یا سرویس‌های پخش آنلاین فیلم بود، پخش و تماشا و دانلود سریال‌های جدید پخش خانگی آسان‌تر و سریع‌تر شد، بسیاری از مخاطبان برای تماشای جدیدترین آثار شبکه خانگی از سر زدن هفتگی به سوپرمارکت‌ها و خرید سی‌دی‌ قسمت‌های جدید سریال‌ها بی‌نیاز شدند و این‌گونه بود که شبکه نمایش خانگی به یک صنعت میلیاردی و دارای مخاطب میلیونی تبدیل شد.

در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به لیست سریال‌های ایرانی مهم شبکه نمایش خانگی از آغاز تا به امروز.

 

 

[سریال فضانوردان]

سریال فضانوردان

کارگردان: پیمان قاسم‌خانی، سیامک انصاری

نویسنده: ارژنگ امیر فضلی، سروش صحت، پیمان قاسم‌خانی، مهراب قاسم‌خانی، امیرمهدی ژوله و حمید برزگر

بازیگران: ارژنگ امیر فضلی، فلامک جنیدی، سیامک انصاری، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، نادر سلیمانی، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، نصرالله رادش، هادی کاظمی، امیر جعفری، محمد شیری و حمید کاشانی

سال پخش: 1385

درباره اولین سریال پخش‌شده در شبکه نمایش خانگی اختلاف‌نظر وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد سریال طنز آیتمی فضانوردان اولین سریالی باشد که به‌جای پخش از تلویزیون در قالب سی‌دی و باقیمت 1500 تومان سر از سوپرمارکت‌ها درآورد. این سریال یک مجموعه طنز چند آیتمی بود که در 4 مجموعه دوقسمتی هم‌زمان با جام جهانی 2006 ساخته شد و به نمایش درآمد.

 سریال که از تیم نویسندگان و بازیگران شناخته‌شده‌ سریال‌های طنز تلویزیونی بهره می‌برد به موفقیتی نسبی دست‌یافت و پس از چند قسمت به کار خود پایان داد. یکی از آیتم‌های مجموعه که شوخی با علی دایی بود در آن زمان جنجالی شد و به دیده شدن سریال کمک کرد.

خلاصه داستان: سریال فضانوردان، داستان چند فضانورد است که به زمین می‌آیند و با ماجراهای مختلفی روبرو می‌شوند. فضانوردان در زمین، فضانوردان درراه جام جهانی و فضانوردان در جام جهانی، نام قسمت‌های مختلف این مجموعه بودند.

 

 

[سریال قهوه تلخ]

 

 

سریال قهوه تلخ

کارگردان:  مهران مدیری

نویسنده: امیرمهدی ژوله، خشایار الوند

بازیگران: سیامک انصاری، فلامک جنیدی، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا هدایتی و ...

سال پخش: 1389 تا 1391

پس از تجربه ساخت سریال‌های موفقی چون پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر و مرد هزارچهره ترجیح داده شد سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی توزیع شود. گفته‌ می‌شود اختلاف‌نظر با مدیران وقت تلویزیون نیز در این تصمیم مؤثر بوده است. سریال قهوه تلخ آیتم طنزی تاریخی بود در سه فصل 26 قسمتی تولید شد، سریالی که تا نیمه‌های راه خوب و جذاب پیش می‌رفت و همه رکوردها را پشت سر می‌گذاشت تا اینکه از در میانه‌های راه از لحاظ مضمونی به تکرار افتاد و پخش قسمت‌های تازه و اهدای جوایز تبلیغاتی‌اش با تأخیر مواجه شد. مشکلات مدیری با برادران آقاگلیان (تهیه‌کنندگان ثابت کارهای مدیری) و قهر بازیگران و عدم توانایی نویسندگان در جمع‌کردن سروته قصه با آن ‌همه شخصیت متنوع باعث افت مجموعه شد و در نهایت سریال با پخش قسمت 102 ناتمام ماند.

بااین‌وجود سریال قهوه تلخ در مجموع موفق و پرفروش از کار درآمد و جایگاه شبکه نمایش خانگی را به‌عنوان رقیبی قدرتمند و نوظهور برای تلویزیون مستحکم کرد.

خلاصه داستان: نیما زند کریمی (با بازی سیامک انصاری) که استاد تاریخ است با دختری آشنا می‌شود که در مورد دوره‌ای تاریخی تحقیق می‌کند که اثری از آن در هیچ کتاب تاریخی وجود ندارد. نیما که عقیده دارد چنین دوره‌ای وجود ندارد، برای اثبات حرف خود دختر جوان را همراهی می‌کند تا اینکه متوجه می‌شود حق با دختر جوان است و دوره‌ای وجود دارد که تخت پادشاهی در تهران قرار داشته اما در هیچ کتابی از این دوره نقل نشده است. سپس نیما برای تحقیقات بیشتر وارد کاخی می‌شود و قهوه تلخی را می‌نوشد. نیما پس از خوردن قهوه از حال می‌رود و وقتی چشم باز می‌کند می‌بیند که در همان دوره‌ای که هست که در رابطه با آن تحقیق می‌کند. وی ابتدا فکر می‌کرد که همه‌چیز خوابی بیش نیست اما پس از مدتی که با این قضیه کنار می‌آید تصمیم می‌گیرد که با توجه به دانسته‌های تاریخی خود به درباریان کمک کند و این مسئله باعث به وجود آمدن ماجراهای بامزه‌ای می‌شود.

 

 

[سریال قلب یخی]

قلب یخی

کارگردان: محمدحسین لطیفی (فصل اول و دوم)، سامان مقدم (فصل سوم)

نویسنده: حامد عنقا (فصل اول و دوم)، علیرضا بذرافشان و سارا خسروآبادی (فصل سوم)

بازیگران: حمید فرخ نژاد، حسین یاری، حمید گودرزی، امین حیایی، الناز شاکردوست، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی‌نیا، مهراوه شریفی‌نیا و ...

سال پخش: 1389 تا 1393

سریال قلب یخی نخستین سریال در ژانر درام در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. پخش این مجموعه حدود 4 سال طول کشید و فصل اول و دوم آن مخاطبان زیادی نیز پیدا کرد اما مانند سریال قهوه تلخ پس از مدتی دچار حواشی و اختلاف شد. پس از فصل یک و دو‌ درگیری‌های مالی میان عوامل سریال بالا گرفت و در نهایت تهیه‌کننده ترجیح داد داستان فصل یک و دو را بدون پایان‌بندی رها کند و در فصل سوم داستانی کاملاً جداگانه را در پیش بگیرد. در عین حال سازندگان سریال در ابتدای فصل سوم وعده دادند در فرصتی مناسب تکلیف پایان‌بندی قصه دو‌ فصل قبل مشخص شود که این وعده برآورده نشد و در نهایت فصل سوم به دلایل متعددی از جمله تغییرات زیاد قصه و عوامل و بی‌اعتمادی تماشاگران به‌پایان‌بندی سریال از سوی مردم مورد استقبال قرار نگرفت و شکست خورد.

خلاصه داستان فصل اول: دختری که در یک مزون زنانه کار می‌کند ربوده می‌شود. پرنگ، پسر ویدا (صاحب مزون) در یک درگیری به زندان می‌افتد. شیوا (خواهر ویدا) وکالت قاتلی که زن و فرزندش را به قتل رسانده به عهده می‌گیرد در این میان جنازه مانکن دیگری به نام چیستا یافت می‌شود. همه در پی یافتن معماهایی هستند که این وقایع را به هم پیوند می‌دهد...

خلاصه داستان فصل دوم: شیوا در دادگاه منتظر موکلش است که خبردار می‌شود گروهی حامد را در مسیر ربوده‌اند ولی دلیلش را کسی نمی‌داند. از طرفی حامد که فرار کرده باید به محلی از پیش تعیین‌شده رفته و خود را در اختیار ربایندگان قرار دهد چرا که ستاره در دست آن‌ها اسیر است. حامد در آنجا با وضعیتی روبرو می‌شود که از قبل پیش‌بینی نمی‌کرده …

خلاصه داستان فصل سوم: در پایان یک شب پرماجرا، آتیلا (رئیس یک باند) از بالای یکی از ساختمان‌های تهران به‌پایین پرتاب‌شده و به قتل می‌رسد. شاهرخ (باستان‌شناس معروف) به جرم قتل آتیلا دستگیرشده و با حامد هم‌سلولی می‌شود که به خاطر قتل همسر باردارش به اعدام محکوم شده است. سایه دختر شاهرخ به مهران می‌پیوندد تا نام پدرش را از این اتهام پاک کند...

 

 

[سریال ساخت ایران]

سریال ساخت ایران

کارگردانان: محمدحسین لطیفی (فصل اول) - برزو نیک‌نژاد (فصل دوم)

نویسندگان: خشایار الوند، آرش قادری، پیمان قاسم‌خانی (فصل اول) - امیر عربی (فصل دوم)

بازیگران: امین حیایی، محمدرضا گلزار، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، پاملا ال کیک، پیر داغر، گوهر خیراندیش، الیکا عبدالرزاقی، بهاره رهنما، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی

سال پخش: 1390 (فصل اول)، ۱۳۹۵–۱۳۹۶ (فصل دوم)

سریال «ساخت ایران» 1 سریالی در ژانر طنز اجتماعی است که به خاطر تیم بازیگری پرستاره و استفاده از لوکیشن‌ها و بازیگرهای خارج از ایران در زمان پخشش بسیار موردتوجه قرار گرفت. فصل دوم 5 سال بعد از فصل اول ساخته شد اما نتوانست موفقیت فصل اول را تکرار کند.

خلاصه داستان: سریال درباره زندگی دو دوست بیکار است که درگیر ماجراهای غیرقابل‌پیش‌بینی می‌شوند...

[سریال شام ایرانی]

شام ایرانی

کارگردان: بیژن بیرنگ، محمد شایسته، سروش صحت

بازیگران: سروش صحت، رامبد جوان، سحر زکریا و بهاره رهنما و ...

سال پخش: 1390

سریال «شام ایرانی» که با الگوبرداری از برنامه پرطرفدار «بفرمایید شام» یک شبکه ماهواره‌ای ساخته شده بود سعی داشت که با استفاده از همان الگو همان در میان تماشاگران موفق شود. در شام آخر برخلاف بفرمایید شام که شرکت‌کنندگان افراید عادی بودند در هر قسمت یک ستاره سینما و موسیقی و ورزش میزبان سه ستاره دیگر بود. سریال 8 فصل ادامه پیدا کرد اما به دلیل ممیزی زیاد و افتادن به دام تکرار چندان موفق از کار درنیامد.

 

 

[سریال شاهگوش]

سریال شاهگوش

کارگردان: سید داود میرباقری

نویسنده: الهه میرباقری، آزاده محسنی

بازیگران: فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، طناز طباطبایی، اکبر عبدی، امین زندگانی، الهام پاوه‌نژاد، هانیه توسلی، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، سیروس گرجستانی

سال پخش: 1392

جذابیت شبکه نمایش خانگی به سراغ کارگردان سریال امام‌علی و مختارنامه نیز رفت. شاهگوش یک سریال کمدی اجتماعی به کارگردانی داود میرباقری است که در سال ۱۳۹2 در  ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای  از شبکه نمایش خانگی پخش شد و باوجوداینکه در مقایسه با آثار دیگر میرباقری در قصه و شخصیت‌پردازی دچار ضعف‌هایی بود با استقبال تماشاگران روبرو شد.

خلاصه داستان: کله‌پزی که عشقش به تیم استقلال را با هیچ‌چیز دیگری عوض نمی‌کند دختری دارد که خواستگارش پرسپولیسی است و این ماجرا کافی است که پدر دختر با این وصلت مخالفت کند. در ادامه یک حادثه تصادف منجر به فوت کله‌پز و بازگشایی پرونده یک قتل می‌شود؛ کله‌پز ماجرا حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و می‌میرد. تنها شاهد حادثه مردی است تک‌چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. داستان وارد فاز کلانتری می‌شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می‌گردند. تا اینکه …

 

 

[سریال شهرزاد]

سریال شهرزاد

 

کارگردان: حسن فتحی

نویسندگان: حسن فتحی، نغمه ثمینی

بازیگران: علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، مهدی سلطانی، محمود پاک‌نیت، هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، ابوالفضل پورعرب، جمشید هاشم‌پور، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه‌نصیری، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، فریبا متخصص

سال پخش: ۱۳۹۴ (فصل اول)، ۱۳۹۶ (فصل دوم)

سریال شهرزاد پرفروش‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی به‌حساب می‌آید. یکی از مهم‌‌ترین دلایل این استقبال، بازیگران سریال شهرزاد بودند که همه از ستاره‌های سینمای ایران به‌حساب می‌آمدند.

 فصل اول این سریال درام، عاشقانه و تاریخی در سال 1394پخش شد و به‌سرعت مورد استقبال قرار گرفت، به‌طوری‌که فصل‌ بعدی نیز بلافاصله ساخته و پخش شد. داستان سریال شهرزاد در دهه ۱۳۳۰ شمسی می‌گذرد و روایتی عاشقانه در بستری تاریخی است.

خلاصه داستان: شهرزاد داستان عاشقانه‌ای بین دو زوج عاشق است. شهرزاد (با بازی ترانه علیدوستی) دانشجوی پزشکی و فرهاد (با بازی مصطفی زمانی) دانشجوی ادبیات و روزنامه‌نگار است. این دو عاشق هم هستند و قصد ازدواج دارند. پدر فرهاد (مهدی سلطانی) و پدر شهرزاد (محمود پاک‌نیت) هر دو از افراد گوش‌به‌فرمان بزرگ آقا (علی نصیریان) هستند که در آن زمان یعنی سال ۱۳۳۲ هم‌زمان با دوران مصدق شخص قدرتمند و بانفوذی در کشور بود. فرهاد و شهرزاد هم جزو طرفداران پروپاقرص دکتر مصدق بودند تا اینکه فرهاد را به جرم اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت دستگیر می‌کنند و به‌پای چوبه دار می‌کشند اما بزرگ‌آقا جان او را نجات می‌دهد درحالی‌که خیال‌هایی در سرش دارد.

بزرگ‌آقا تنها یک دختر به اسم شیرین (پریناز ایزدیار) دارد که همسر برادرزاده‌اش قباد (شهاب حسینی) است که دختری مغرور است و عاشق قباد است اما قباد اصلاً علاقه‌ای به شیرین ندارد و از ترس قدرت عمویش مجبور می‌شود بسوزد و بسازد. شیرین و قباد بچه‌دار نمی‌شوند و بزرگ آقا هم که دوست دارد نوه داشته باشد تا بعداً وارثی داشته باشد. پس تصمیم می‌گیرد شهرزاد را که نامزد فرهاد است به‌عنوان زن دوم برای قباد بگیرد...

 

 

[سریال دندون طلا]

سریال دندون طلا

نویسنده: داود میرباقری

کارگردان: داود میرباقری

بازیگران: مهدی فخیم‌زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، سیامک صفری، سیروس گرجستانی، محمود اردلان، بهناز جعفری، باران کوثری

سال پخش: 1394

تجربه نسبتاً موفق سریال «شاهگوش» داود میرباقری را مجاب کرد تا دست به تجربه‌ای تازه بزند. سریال «دندون طلا» این بار با فیلم‌نامه‌ای از خود او جلوی دوربین رفت و موفقیتی بزرگ را با خود به ارمغان آورد، چه در میان منتقدان و چه تماشاگران. به‌عبارت‌دیگر این سریال اعتباری تازه برای شبکه نمایش خانگی به دنبال داشت که پیش از آن تصور می‌شد جای نمایش آثاری نه‌چندان باکیفیت و صرفاً سرگرم‌کننده است.

 دندون طلا در ژانر درام خانوادگی در سال ۱۳۹۴ از شبکه نمایش خانگی پخش شد و در زمره پرفروش‌ترین سریال‌های سال قرار گرفت.

خلاصه داستان: «نیِّر» دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی‌آبادهای حاشیه شهر تهران است و مشغول دوره‌گردی و دست‌فروشی است. روزی او به جرم سد معبر با پلیسی درگیر شده و پا به فرار می‌گذارد و به قهوه‌خانه‌ای پناه می‌برد که پاتوق تعدادی از لات‌های شهر است، صاحب قهوه‌خانه شخصی است به نام قنبر دیزلی (ملقب به «دندون طلا») که به نیر پناه می‌دهد و پس از مدتی از شجاعت و پاک‌دامنی و سخت‌کوشی نیر خوشش می‌آید و نیر نیز از جوانمردی و مرام قنبر. این آشنایی منجر به عشقی آتشین می‌شود. پس از مدتی نیر باردار می‌شود. دندون‌طلا که حالا عشقش فروکش کرده است پشیمان می‌شود و بچه را انکار می‌کند...

 

 

[سریال ممنوعه]

سریال ممنوعه

کارگردان: امیر پورکیان

نویسندگان: علی اصغری، مهرداد کوروش‌نیا

بازیگران: میلاد کی مرام، نیکی کریمی، هادی حجازی فر، امیرحسین آرمان، لیلا زارع، امیر جعفری، الهه حصاری، بهاره افشاری، خاطره اسدی، پژمان بازغی

سال پخش: 1397

سریال ممنوعه یک درام اجتماعی عاشقانه است که در زمان پخش خود جنجالی شد. سریال مانند نامش دست روی موضوعات اجتماعی حساسیت‌برانگیزی گذاشته بود و با پخش چند قسمت حواشی زیادی‌ پیرامونش به راه افتاد که در افزایش فروش آن تأثیر زیادی گذاشت.

خلاصه داستان: این سریال داستان سه نسل را به‌صورت هم‌زمان و پیوسته روایت می‌کند. از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی.

 

 

[سریال نهنگ آبی]

نهنگ آبی

کارگردان: فریدون جیرانی

نویسنده: بهرام توکلی

بازیگران: ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، حسین یاری، مصطفی زمانی، ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، مجید مظفری، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، الهام کردا

سال پخش: 1397

افزایش استقبال مردم از شبکه نمایش خانگی ورود سینماگران سرشناس را به این حوزه به دنبال داشت. سریال «نهنگ آبی» توسط سعید ملکان تهیه‌کننده شناخته‌شده سینمای ایران تهیه شد و در 30 قسمت در سال 97 و 98 پخش گردید. لیلا حاتمی نیز ابتدا جزو بازیگران فیلم بود اما به دلیل انتقاد به شخصیت آناهیتا، طی توافقی با نویسنده و تهیه‌کننده از سریال انصراف داد.

خلاصه داستان: آرمین (ساعد سهیلی) جوانی ۲۵ ساله و دانشجوی تیزهوش کامپیوتر؛ توان برقراری ارتباط با آدم‌ها را ندارد و بیشتر وقت خود را با سایت کتاب‌خوانی‌اش که خودش ساخته می‌گذارند. پدرش (مجید مظفری) مبتلا به بیماری ام‌اس شده و از مادرش (پریوش نظریه) جداشده است. او در سایت کتاب‌خوانی با ژاله (ماهور الوند) دختری که فهرست کتاب‌های موردعلاقه‌اش بسیار شبیه به آرمین است، آشنا و به او علاقه‌مند می‌شود. ژاله او را که مشکل مالی دارد، برای کار به شرکتی که خودش در آنجا به‌عنوان گرافیست مشغول به کار است، معرفی می‌کند. آرمین در شرکت با بهمن (حسین یاری) رئیس شعبه، آناهیتا (لیلا حاتمی) نامزد بهمن، هاله (آزاده صمدی) منشی شرکت، نادر (حمیدرضا آذرنگ) از اعضای هیئت‌مدیره شرکت مادر و مروارید (ویشکا آسایش) همسر نادر و یکی از اعضای هیئت‌مدیره شرکت مادر آشنا می‌شود. آرمین در این شرکت به‌عنوان مسئول امنیت شبکه استخدام می‌شود و این شروع ماجراهای زندگی تازه او است.

 

 

[سریال مانکن]

سریال مانکن

نویسنده: بابک کایدان

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران: محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل، الهام پاوه‌نژاد، شبنم قلی خانی، نفیسه روشن

سال پخش: 1398

مانکن یک ملودرام اجتماعی است که به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و تقابل افراد توانمند نسبت به طبقات کم‌درآمد جامعه می‌پردازد. این سریال در 26 قسمت پخش شد و بر اساس آمار اعلامی از سوی فیلیمو،  میزان دقیقه تماشای آنلاین هر قسمت از آن به‌طور میانگین، ۲۵ میلیون و ۱۳۰ هزار دقیقه بود و عنوان پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داد.

خلاصه داستان: همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. کاوه (امیرحسین آرمان) و همتا (نازنین بیاتی) رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و …

 

 

[سریال کرگدن]

سریال کرگدن

کارگردان: کیارش اسدی‌زاده

نویسندگان: علی اصغری، مهرداد کوروش‌نیا

بازیگران: مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین‌العابدین، بانیپال شومون، پوریا رحیمی سام، پانته‌آ پناهی‌ها، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی، الهام کردا، کاظم سیاحی، نادر فلاح، شراره دولت‌آبادی

سال پخش: 1398

کرگدن یک سریال اکشن اجتماعی است که هم‌اکنون در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. این سریال پرماجرا و خوش‌ساخت تجربه‌ای تازه در ژانر ماجراجویانه در تاریخ شبکه نمایش خانگی کشور به‌حساب می‌آید و توانسته مخاطبان پروپاقرصی دست‌وپا کند.

خلاصه داستان: ۵ جوان به‌واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش آدرنالین می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن‌هاست، فارغ از اینکه چالش آدرنالین از طرف یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی‌شده است و ماجراهای غیرقابل‌پیش‌بینی درراه است...

[سریال خواب زده]

سریال خواب‌زده

کارگردان: سیروس مقدم

نویسنده: سعید نعمت‌الله

بازیگران: علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، سیما بابایی، امیرعلی دانایی، مهدی سلطانی، پریوش نظریه، ایرج نوذری، آدرینا توشه، فرید سجادی حسینی، کوروش سلیمانی، مارال فرجاد، ندا عقیقی، باران حاج رضایی، مجتبی طباطبایی، فرهاد مهدوی، نازنین فلاحی، عرفان ابراهیمی، بهناز یادگاری

سال پخش: 1398

سیروس مقدم با کوله‌باری از تجربه سریال‌سازی در تلویزیون این بار به سراغ شبکه نمایش خانگی رفت و سریال جدید «خواب‌زده» را جلوی دوربین برد. پخش این سریال عاشقانه که در ژانر وحشت و ماورایی ساخته شده از اول بهمن 1398 در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

 خلاصه داستان: زندگی هما (با بازی سیما بابایی) با مردی به نام رها (با بازی امیرعلی دانایی) گره می‌خورد. آن دو خوابی مشترک می‌بینند و داستان رابطه عاشقانه آن دو آغاز می‌شود...

 

 

[سریال دل]

سریال دل

کارگردان: منوچهر هادی

نویسنده: بابک کایدان، میثم کایدان

بازیگران: حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی نیا، مهدی کوشکی، کوروش تهامی

سال پخش: 1398

«دل» یک سریال جدید شبکه سینمای خانگی است که پخش آن از 13 آذر 1398 آغاز شده و به‌طور هفتگی ادامه دارد. منوچهر هادی کارگردان فیلم پس از موفقیت فیلم سینمایی آخرش «رحمان 1400» که در ژانر کمدی بود این بار سریالی عاشقانه در ژانر ملودرام اجتماعی را با حضور چند ستاره سینمای ایران جلوی دوربین برده است.

خلاصه داستان: آرش (با بازی حامد بهداد) و رستا (با بازی ساره بیات) عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند و در تدارک مراسم عروسی خود هستند، روز عروسی فرامی‌رسد اما مهران (با بازی مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی، ماجراهای تازه‌ای پیش می‌آید و ...

 

 

هم‌گناه

کارگردان: مصطفی کیایی

نویسنده: محسن کیایی، علی کوچکی (بر اساس طرحی از چیترا نادری)

بازیگران: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان، رؤیا تیموریان، پدرام شریفی

سال پخش: 1398

پس از موفقیت خیره‌کننده «مطرب» در به دست آوردن عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، پای مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی نیز باز شد. سریال «هم‌گناه» در ژانر خانوادگی - اجتماعی هم‌اکنون در حال پخش است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به تیم بازیگران پرستاره و اعتباری که کیایی در سال‌های اخیر کسب کرده از پربیننده‌ترین سریال‌های امسال باشد.

خلاصه داستان: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش باهم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها