کاربران معمولی به طور رایگان از توئیتر استفاده کنند

ایلان ماسک بیان کرد که کاربران معمولی می‌توانند همچنان به طور رایگان از توئیتر استفاده کنند.

کاربران معمولی به طور رایگان از توئیتر استفاده کنند

خرید توئیتر توسط ایلان ماسک هنوز نهایی نشده است، اما ثروتمندترین مرد جهان با طرح ایده‌هایی برای تغییرات احتمالی در این پلتفرم مشغول است. آخرین پیشنهاد او؟ توئیتر از شرکت‌ها و دولت‌ها برای ارسال توییت هزینه می‌گیرند. به گزارش theverge، ماسک در توئیتر خود نوشت: "توئیتر همیشه برای کاربران عادی رایگان خواهد بود، اما ممکن است هزینه کمی برای کاربران تجاری/دولتی داشته باشد."

اغلب تعهدی در ارتباط با تصمیمات ماسک وجود ندارد و این ایده‌ها را ایلان ماسک صرفا توییت می‌کند. رویترز ماه گذشته گزارش داد که ماسک هنگام خرید توئیتر، پیشنهاد کرد که ممکن است از شرکت‌های رسانه‌ای برای نقل قول یا جاسازی توییت‌ها هزینه بگیرد. در هر مورد، منطق این ایده ساده است: توئیتر در حال حاضر رایگان است، مردم محصول را می‌خواهند، پس چرا هزینه‌ای از این برنامه دریافت نکنید؟

وادار کردن دولت‌ها و شرکت‌ها برای ارسال توییت نسبت به سایر ایده‌های ماسک ساده‌تر است، اما اجرای آن همچنان دشوار است. به عنوان مثال هر شرکت چه مقداری را برای فعالیت باید بپردازد؟ به عنوان مثال، احتمالاً نمی‌خواهید که شرکت کوکاکولا همان نرخی را که یک کارخانه آب معدنی محلی پرداخت می‌کند، بپردازد. چه معیاری این موضوعات را دقیقا متمایز می‌کند؟ آیا هزینه‌ها را بر اساس تعداد فالوور‌ها (که ممکن است نشان دهنده اندازه شرکت نباشد)، یا درآمد (که نیاز به اعتبارسنجی دارد) یا چیز دیگری را تعیین می‌کنید؟ به هر حال، همه این‌ها حدس و گمان‌های مبهم است و ما نمی‌دانیم که ماسک در حال حاضر قصد دارد با توییتر چه کند./ باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها