ترامپ:دیگر بر نمیگردم

دونالد ترامپ به فاکس نیوز گفت که هیچوقت باز نمیگردد.

ترامپ:دیگر بر نمیگردم

توییتر بعدازظهر دوشنبه اعلام کرد که با خرید ۴۴ میلیارد دلاری ماسک موافقت کرده است.

 در این راستا دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دوشنبه به فاکس نیوز گفت که طبق برنامه ریزی های انجام شده طی هفت روز آینده به طور رسمی به TRUTH Social  شبکه اجتماعی خود خواهد پیوست.

 ترامپ به فاکس نیوز گفت: من در توییتر نمی روم، من در شبکه اجتماعی حقیقت می مانم.  "امیدوارم ایلان توییتر را بخرد زیرا در آن پیشرفت هایی ایجاد خواهد کرد و او مرد خوبی است، اما من روی حقیقت خواهم ماند."

 ترامپ به فاکس نیوز گفت که «حقیقت» را در هفته آینده آغاز خواهد کرد. پلت فرم رسانه اجتماعی ترامپ رسانه و فناوری، TRUTH Social، ماه گذشته به طور رسمی راه اندازی شد و پس از آزمایش بتا از فوریه، به مدت چهار روز تحت سرویس های ابری جدید خود راه اندازی شده است

ترامپ گفت: «ما میلیون‌ها نفر را جذب می‌کنیم، و چیزی که می‌بینیم این است که TRUTH بسیار بهتر از حضور در توییتر است.  توییتر دارای ربات‌ها و حساب‌های جعلی است و ما هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام می‌دهیم».

 وی افزود: نکته اصلی این است که من هرگز به توییتر باز نمی گردم.

 ترامپ پس از شورش 6 ژانویه 2021 از توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و اسنپ چت برای همیشه تعلیق شد.  توییتر تعدادی از توییت‌های او را که به اعتراضات خشونت‌آمیز مرتبط است، تحریک‌کننده دانست و نسبت به "خطر تحریک بیشتر خشونت" هشدار داد.

 ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا توئیتر متعلق به ماسک می‌تواند رقابتی برای حقیقت باشد، گفت که فکر می‌کند این یک تحول مثبت در فضای رسانه‌های اجتماعی خواهد بود.

ترامپ گفت: "من فکر می کنم خوب است. ما خواهان آزادی و عدالت و انصاف در کشورمان هستیم و هرچه بتوانیم فضای باز بیشتری داشته باشیم، بهتر است."  اما نه، من آن را رقابتی برای کاری که انجام می‌دهم نمی‌بینم».

 ترامپ گفت: "این سکویی برای صدای من است. حقیقت سکویی برای صدای من و حامیان من است."  اما من می‌خواهم که همه به حقیقت برسند - محافظه‌کاران، لیبرال‌ها، هر چه که میگویند.»

 رئیس جمهور سابق گفت توییتر "خیلی کسل کننده شد زیرا محافظه کاران هنگام خروج من از سکو پرت شدند یا از سکو خارج شدند."

 توییتر می‌گوید ترامپ حتی اگر دوباره برای ریاست‌جمهوری کاندید شود، اجازه بازگشت به پلتفرم را نخواهد داشت.

 ترامپ ادامه داد: «حقیقت اجتماعی صدایی برای من خواهد بود».  "و این چیزی است که هیچ کس دیگری نمی تواند بدست آورد."

 رئیس جمهور سابق در مورد اینکه آیا با ماسک در تماس بوده یا خیر اظهار نظری نمی کند.

 یک منبع آگاه به فاکس نیوز گفت که ترامپ و ماسک روابط بسیار خوبی دارند و دوستانه هستند.  این منبع اشاره کرد که ترامپ در سال 2018 پس از متهم شدن مدیرعامل تسلا به کلاهبرداری از اوراق بهادار به دلیل توئیت های گمراه کننده در مورد معامله احتمالی برای خصوصی کردن تسلا، به دفاع از ماسک آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها