چند راه حل ساده برای لاغری صورا

اگر شما از آن دست افرادی هستید که دارای صورت چاقی هستید و می‌خواهید صورت لاغر و استخوانی داشته باشید، می‌توانید با ما همراه شوید تا روش‌های لاغر کردن صورت را به شما آموزش دهیم.

چند راه حل ساده برای لاغری صورا

تغذیه سالم

اولین قدم در لاغری صورت داشتن تغذیه سالم است. شما ابتدا باید چربی‌های بدنتان را آب کنید تا صورتتان هم لاغر شود. اگر نمی‌توانید فعالیت بدنی و ورزش داشته باشید یادتان باشد که میزان دریافت کالری روزانه شما باید ۱۶۰۰ باشد. اما اگر فعالیت بدنی و ورزش می‌کنید می‌توانید تا ۲۲۰۰۰ کالری هم در روز مصرف کنید. یادتان باشد که ویتامین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها برای شما لازم هستند و نباید آن‌ها را به صورت کامل از بدنتان حذف کنید.

خواب کافی

خواب کافی هورمون‌های بدنتان را که باعث کاهش وزن می‌شود، تنظیم می‌کند. علاوه بر این شما را برای فعالیت روزانه در روز آماده می‌کند. خواب کافی باعث می‌شود که چربی زیادی در بدنتان انباشته نشود.

تمرینات صورت برای لاغری

انجام این حرکت لب باعث آب شدن چربی‌های گردن، فک و صورت شما خواهد شد. در هنگام انجام این حرکت ۱۰ ثانیه صبر کنید و سپس این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید.

این حرکت برای آب کردن چربی‌های گونه و فک کاربرد دارد. شاید فکر کنید که انجام آن تاثیری نخواهد داشت، اما تصور شما اشتباه است.

این حرکت چشم برای آب کردن چربی‌های بالای گونه بسیار مناسب است. در هنگام انجام این حرکت حتما گونه‌های شما باید به سمت بالا حرکت کند وگرنه تاثیر کافی را نخواهد گذاشت.

اگر شما هم از آن افرادی هستید که غبغب دارید و این مسئله باعث ناراحتی شما شده است، می‌توانید با این حرکت آن را آب کنید. سرتان را به صورت کامل بالا ببرید و به سقف خیره شوید. لب‌هایتان را غنچه کنید و ده ثانیه در این حالت صبر کنید. این حرکت را ده بار انجام دهید.

فوت کردن باعث آب شدن کل چربی‌های صورت می‌شود. البته توجه داشته باشید که غنچه لب‌های شما نباید بسته باشد. بلکه دهانتان باید حالتی مثل O بگیرد.

حرکت ماهی هم یکی از حرکات ساده برای آب کردن گونه است. حتما در هنگام اجرای این حرکت سعی کنید لبخند بزنید تا تاثیر بیشتری روی لاغری گونه‌ها داشته باشد.

لبخند بزنید آن هم به صورت کامل و با تمام دندان‌ها. این کار علاوه بر آب کردن چربی‌های صورت باعث کشیده شدن ماهیچه‌های گردن و فرم دادن به آن می‌شود. علاوه بر این لبخند زدن شما را زیباتر و با نشاط تر هم می‌کند.

تا آب شدن چربی‌های صورتتان می‌توانید از ترفندهای آرایشی کمک بگیرید. با سایه روشن‌های آرایشی می‌توانید قسمت‌های پر صورتتان را لاغر نشان دهید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها