خاکسار نخستین فینالیست کاراته ایران در قهرمانی آسیا

طراوت خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی بانوان کشورمان به عنوان نخستین کاراته کا کشورمان راهی فینال شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شد.

خاکسار نخستین فینالیست کاراته ایران در قهرمانی آسیا

شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه) به میزبانی کشور ازبکستان آغاز شده است که مردان و بانوان کارته کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

در ابتدای این رقابت‌ها، طراوت خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی بانوان کشورمان در نخستین مبارزه موفق شد با نتیجه 8 بر صفر "دپیکا دیمان" از هند را شکست دهد. در ادامه این رقابت‌ها خاکسار موفق شد 3 بر 2 "مائه اسو" از فیلیپین را شکست دهد. در دور سوم این رقابت‌ها خاکسار این بار 8 بر صفر "آنو آریکاری" از نپال را شکست داد. خاکسار در نیمه نهایی موفق شد 6 بر 5 "کوک آگونگ" از اندونزی را شکست دهد و به فینال شانزدهیمن دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه یابد. خاکسار اولین فینالیست تیم ملی کاراته ایران شد. وی فردا(شنبه) با نماینده ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در ادامه این مسابقات در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار ابتدا نماینده ویتنام را شکست داد و پس از آن در دور دوم مقابل نماینده ژاپن شکست خورد. در ادامه مسابقات "میهو میاها" ژاپنی به فینال مسابقات راه یافت و با این حساب  بهمنیار به جدول شانس مجدد راه یافت.

البته در بخش مردان و در وزن ۵۵- کیلوگرم، رضا روشن در دور اول موفق به شکست نماینده هند شد، دور دوم نیز "آندره آکتائوف" از قزاقستان موفق شد با نتیجه ۱ بر صفر روشن را شکست دهد. در ادامه این مسابقات با راهیابی "آندره آکتائوف" قزاقستانی به فینال، رضا روشن در جدول شانس مجدد به مبارزات خود ادامه می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها