عکس جنجالی مهران مدیری در اغوش دختر جوان +عکس و بیوگرافی

عکسی که مهران مدیری با برادرزاده اش در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است

عکس جنجالی مهران مدیری در اغوش دختر جوان +عکس و بیوگرافی

در زندگینامه مهران مدیری اینگونه آمده است که : مهران مدیری هنرپیشه و خواننده محبوب کشورمان در  ۱۸ فروردین سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. خانواده ی هنردوست مهران مدیری به او انگیزه داد تا فعالیت های هنری خود را از اولین سالهای نوجوانی آغاز کند و تا قبل از آن که به دانشگاه و رشته تئاتر برود، در چند اثر نمایشی به عنوان بازیگر شرکت کرد.

 

خبرداغ:مهریه مهناز افشار در ازدواج اولش لورفت +عکس و بیوگرافی

 

 

تحصیلات آکادمیک مهران مدیری در رشته “تئاتر”، به دلیل حضورش در جبهه های جنگ، ناتمام ماند. اما علاقه بی حد او به هنرهای نمایشی، بار دیگر او را به عرصه نمایش در تئاتر و رادیو کشاند. وی تا سال ۱۳۷۲ با نمایشهای زیادی از قبیل: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و … روی صحنه تئاتر رفت. در این دوران با بسیاری از بزرگان تئاتر کشور چون “قطب الدین صادقی” و “میکائیل شهرستانی”هم بازی شد.

همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش های رادیویی “قصه های شب” حضور یافت. مهران مدیری در سال های آغازین دهه ۸۰، نخستین تجربه حضور خود را در برنامه های مذهبی تلویزیون تجربه کرد تا این که به صورت اتفاقی، وارد عرصه “طنز نمایشی” در تلویزیون شد. مهران مدیری که تا قبل از آن فقط یک اثر کمدی نمایشی با نام “پانسیون” داشت، نخستین جرقه های نبوغ و ابتکار خود در زمینه کمدی را در مجموعه های تلویزیونی “نوروز۷۲” درجایگاه بازیگر و “پرواز ۵۷” به عنوان بازیگر و کارگردان نشان داد که این آثار در بهار و زمستان سال ۱۳۷۲، روی آنتن رفته بود. یک سال بعد از آن مجموعه طنز “ساعت خوش” را کارگردانی کرد و با این کار توانست ماندگارترین اثر کمدی خود را تا آن زمان ثبت کند.

چرا که این اثراز اولین مجموعه های آیتم دار بود که برای اولین بار در تلویزیون و برای مخاطبان پخش شد. که البته حاشیه های زیادی برای سازندگان آن داشت که موجب شد تا سه سال اجازه ساخت و فعالیت در عرصه نمایش را از دست بدهند. مهران مدیری به دلیل این محرومیت فرصت هایی از قبیل بازی در فیلم ضیافت و سلطان را از دست داد. در نوروز ۷۷ همزمان با ایفای نقش در فیلم سینمایی “دیدار” برنامه طنز “جنگ۷۷” را که دارای سبک جدیدی از کمدی و به گونه ای مبتنی بر داستان گویی بود، پس از سه سال محرومیت از عرصه نمایش جهت نمایش در تلویزیون آماده کرد. این اثر نیز همچون دیگر آثار او شهرتش را دو چندان کرد و موجب شد تا بیش تر در خاطر مخاطبان ماندگار شود.

ببخشید شما (۱۳۷۸)، پلاک ۱۴ (۱۳۷۹-۱۳۷۸)، نودشب (۱۳۷۹) و طنز ۸۰ (نوروز۸۰)، بازی در یک سریال تلویزیونی بنام “دردسروالدین” (۱۳۸۰) و بازیگری و بازیگردانی فیلم سینمایی “توکیو بدون توقف” از سری آثاری بود که موجب پختگی او در زمینه هنر و کمدی شد.

در سال ۸۱، مهران مدیری به همراه همکار نویسنده اش “پیمان قاسم خانی” با کمک تجاربی که در زمینه نمایش کمدی کسب کرده بودند، شهری را خلق کردند به نام “برره” که دارای سنت های عجیب و غریب بودند. “پاورچین” با طرح معضلات فرهنگی و بیماری های اخلاقی ساکنان روستای خیالی “برره”، رفتار و سنت های غلط مردم آن را به گونه ای بیان کرد که این مجموعه را به بزرگترین اتفاق نمایشی آن زمان تبدیل کرد. در حالیکه مجموعه تلویزیونی “نقطه چین” آن چنان که شایسته بود مطرح نشد و مجموعه “جایزه بزرگ” هم با وجود پربیننده بودن، برای مهران مدیری رضایت بخش نبود. “شب های برره” اثری بود که در آن به گذشته ی برره پرداخته شد تا بتواند به کمک آن هم داستان جدید و جذابی را به تصویر بکشد و هم مخاطبین را با این مردم خیالی با فرهنگ عجیب بیش تر آشنا کند.

 

مهران مدیری در کنار تمام علاقه ای که به هنرهای نمایشی کارگردانی داشته است و علیرغم تمام تلاشش جهت رسیدن به جایگاهی والا در این عرصه، به عالم موسیقی نیز همیشه توجه داشته است. مهران مدیری اولین آلبوم موسیقی خود را در سال ۱۳۷۹ با ملودی های ظریف و هوشمندانه با صدایی گرم و دلنشین منتشر کرد. همچنین نخستین کنسرت رسمی خود را در بهمن ماه ۱۳۸۳ در تهران اجرا کرد که با استقبال بینظیر مردم مواجه شد و نشان داد که سلیقه مردم را به خوبی شناخته است.

مهران مدیری با وجود تمام تلاش هایش برای رسیدن به جایگاهی که امروز دارد اعتقاد دارد که بیش از اندازه برای کار، زمان صرف کرده است. اما به نظر می رسد که هنوز هم باید زمان زیادی برای نمایش کمدی امروزی ایران صرف کند. چرا که او سبک نویی را در کمدی نمایشی ایران رونق داد که این سبک تا امروز ابداع گری قدرتمند چون او به خود ندیده است.

مهران مدیری در سینما :

دیدار – ۱۳۷۷

توکیو بدون توقف -۱۳۸۱

همیشه پای یک زن در میان است -۱۳۸۶

دایره زنگی -۱۳۸۶

تهران ۱۵۰۰ (انیمیشن) -۱۳۹۰

پل چوبی -۱۳۹۰

ساعت پنج عصر -۱۳۹۵

سریال های مهران مدیری :

سریال مشت های کوچک – ۱۳۷۱

سریال حکایت ها – ۱۳۷۱

سریال پندها و اندرزها – ۱۳۷۱

سریال نوروز ۷۲ – ۱۳۷۲

سریال باغ گیلاس –  ۱۳۷۲

سریال پرواز ۵۷ –  ۱۳۷۲

سریال ساعت خوش – بازیگر/کارگردان – ۱۳۷۳

سریال سال خوش – بازیگر/کارگردان – ۱۳۷۴

سریال نوروز ۷۶ – بازیگر/کارگردان – ۱۳۷۶

سریال (جُنگ)۷۷ –  بازیگر/کارگردان – ۱۳۷۷

سریال ببخشید شما – مجری/کارگردان – ۱۳۷۸

سریال پلاک ۱۴ – بازیگر/کارگردان – ۱۳۷۸

سریال ۹۰ شب – بازیگر/کارگردان – ۱۳۷۹

سریال طنز ۸۰  – مجری/تهیه کننده/کارگردان  ۱۳۸۰

سریال دردسر والدین بازیگر ۱۳۸۰

سریال پاورچین  بازیگر/کارگردان ۱۳۸۱

سریال نقطه چین بازیگر/طراح صحنه و لباس/کارگردان  ۱۳۸۲-۱۳۸۳

سریال جایزه بزرگ بازیگر/کارگردان  ۱۳۸۳

سریال شب های برره بازیگر/خواننده/کارگردان  ۱۳۸۴

سریال باغ مظفر بازیگر/خواننده/کارگردان  ۱۳۸۵

سریال مرد هزارچهره بازیگر/کارگردان/مجری طرح  ۱۳۸۷

زریال مرد دوهزارچهره بازیگر/کارگردان  ۱۳۸۸

سریال در حاشیه ۱۳۹۴

بیوگرافی و تصاویر مهران مدیری

  • نام : مهران
  • نام خانوادگی : مدیری
  • تاریخ تولد : 18 فروردین 1346
  • محل تولد : تهران
  • فرزندان : فرهاد و شهرزاد

-----------------------------------------------------------

 

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مهران مدیری و پسرش

مهران مدیری و پسرش فرهاد

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.  

مهران مدیری و بازیگران ساعت خوش

مهران مدیری و بازیگران ساعت خوش

ورود به دنیای بازیگری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

 مهران مدیری

مهران مدیری و مرحوم داوود اسدی در ساعت خوش

باغ گیلاس

مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 دانیال حکیمی و مهران مدیری

هنرنمایی دانیال حکیمی و مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

آغاز بازی و کارگردانی مجموعه های طنز

پرواز 57

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران، نادر سلیمانی و نصرالله رادش از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

عکسی قدیمی از مهران مدیری

عکسی قدیمی از مهران مدیری و بازیگران طناز تلویزیون

 ساعت خوش

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را در عرصه طنز فراهم آورد. ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد ، مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. حمید لولایی، رضا عطاران، رضا شفیعی جم و نادر سلیمانی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند. پخش مجموعه ساعت خوش دراوج خودش متوقف شد طوری که عوامل و بازیگران این سریال را هم شوکه کرد، مهران مدیری بعد از این سریال برای مدتی ممنوع التصویر شد.

عکسی قدیمی از بازیگران

عکسی قدیمی از بازیگران سریال ساعت خوش

پاورچین

مدیری پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14 ، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت. مدیری در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. پیمان قاسمخانی سرپرستی نویسندگان این سریال را به عهده داشت، سریال درباره مردی به نام فرهاد(مهران مدیری) برره ای است که برای تحصیل به تهران آمده و با مهتاب ازدواج میکند و داماد سرخانه میشود. جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و سحر ذکریا از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند.

بازیگران پاورچین

بازیگران سریال طنز پاورچین

نقطه چین

مدیری در سال بعد یعنی در سال 1382 طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و با استقبال خوب مردم روبرو شد، رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد طوری که بیشتر مردم این سریال را با نام بامشاد میشناختند. مهران مدیری همانند کارهای قبلی خود در این مجموعه به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی حضور داشت و نقش اردلان پشندی را ایفا کرد. سعید پیردوست، سیامک انصاری و محمدرضا هدایتی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

مهران مدیری

مهران مدیری، رضا شفیعی جم و سایر بازیگران نقطه چین در سکانسی از این سریال

شب های برره

مدیری بعد از ساخت سریال دردسر والدین در سال 1384 طنزی متفاوت به نام شب هایی برره را کارگردانی کرد ، این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می افتد. اصطلاحات وکلمات جدیدی که توسط نویسندگان این مجموعه ساخته و در سریال به کار برده میشد تا مدتها بر سر زبان مردم بود و به جرات می توان گفت این مجموعه طنز یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طنزهای چند دهه اخیر صدا و سیمای ایران بود.  

 سیامک انصاری، مهران مدیری و شقایق دهقان

سکانسی از سریال شب های برره با بازی سیامک انصاری، مهران مدیری و شقایق دهقان

باغ مظفر

او در سال 1385 مجموعه طنز باغ مظفر را ساخت، این سریال با آنکه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد ولی نتوانست به اندازه شب های برره موفق باشد. داستان سریال درباره دو خان است که در یک باغ زندگی میکنند و به خاطر اختلاف سلیقه با مشکلاتی مواجه میشوند که داستان سریال را جذاب میکند. مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی نقش مظفرخان را بازی میکند که دو فرزند دارد که نقش آن ها را سیامک انصاری و سحری جعفری جوزانی بازی میکنند.

مهران مدیری، رضا شفیعی جم و سیامک انصاری

مهران مدیری، رضا شفیعی جم و سیامک انصاری در نمایی از سریال باغ مظفر

مرد دو هزار چهره

سریال مرد دو هزار چهره در سال 1388 آخرین سریال مهران مدیری برای تلویزیون بود و بعد از آن فعالیت خودش را در سینما و سینمای خانگی ادامه داد.  این مجموعه تلویزیونی در ادامه سریال مرد هزار چهره ساخته و در 13 قسمت در ایام نوروز از شبکه سوم سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی این اثر به عنوان بازیگر اصلی در این سریال حضور داشت.

مهران مدیری در پشت صحنه سریال مرد هزار چهره

  مهران مدیری در سریال مرد دوهزار چهره

رفتن از تلویزیون و ورود به شبکه نمایش خانگی

قهوه تلخ

مهران مدیری بعد از ساخت مرد دو هزار چهره تصمیم گرفت سریالی با عنوان قهوه تلخ را برای صدا و سیما بسازد اما با مخالفت از سوی مسئولان روبرو شد و از این رو سریال را برای نمایش در سینمای خانگی ساخت و توزیع کرد. قهوه تلخ سرانجام در سال 89 منتشر شد و به یکی از موفق ترین و محبوب ترین سریال های خانگی تبدیل شد، این سریال داستان زندگی مردی به نام نیما زند کریمی، استاد تاریخ را روایت میکند که با نوشیدن یک قهوه به زمان گذشته می رود و با ماجراهای جالبی روبرو میشود. سیامک انصاری، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی و جواد عزتی از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

بازیگران قهوه تلخ

عکسی از بازیگران سریال قهوه تلخ

بمب خنده

بمب خنده فیلمی 50 دقیقه ای از مهران مدیری است که در سال 1389 در فضای مجازی منتشر شد و مهران مدیری در واکنش به انتشار آن گفت:

«نکته ای کوتاه با مردم عزیزم... در اردیبهشت سال 1387، یعنی حدودا یک ماه پس از پخش سریال «مرد هزار چهره»، طراحی چند سی دی برای تولید در شبکه نمایش خانگی را شروع کردم که یکی از آنها موضوع ماهواره بود. پس از مرحله نگارش، فیلمبرداری را شروع کردیم که در شهریور ماه سال 87 به اتمام رسید. قبل از اینکه مونتاژ، ساخت تیتراژ و موسیقی این آثار شروع شود، پیشنهاد ساخت سریال «مرد دوهزار چهره» به ما داده شد و ساخت این سریال آغاز شد و کلا از پخش این سی دی ها منصرف شدیم، تا اینکه چند هفته پیش، یکی از همکاران در پروژه «قهوه تلخ»، سی دی ماهواره را برای من فرستاد و گفت از یک دستفروش خریداری کرده است. نمی دانم چگونه این سی دی به بیرون راه پیدا کرده، به شبکه قاچاق رسیده و با این سرعت توانسته اند برای آن جلد بسازند، اسم بگذارند و حتی امضای من در «قهوه تلخ» را پشت آن چاپ کنند. این موضوع به شدت در حال پیگیری است که به زودی توسط مطبوعات به اطلاع شما خواهد رسید.

مهران مدیری

ویلای من

مدیری با ساخت مجموعه طنز ویلای من در سال 1391 فعالیتش در سینمای خانگی را ادامه داد، گرچه اغلب بازیگران و عوامل سریال قهوه تلخ در این مجموعه حضور داشتند ولی با این حال نتوانست به اندازه سریال قهوه تلخ موفق باشد. ویلای من داستان زندگی پیرمرد ثروتمندی را روایت میکند که در آستانه مرگ است و از آنجایی که فرزندی ندارد برای انحصار وراثت عکس او را در روزنامه چاپ کرده و از کسانی که او را میشناسند درخواست میشود خودشان را معرفی کنند.

بازیگران سریال ویلای من

بازیگران سریال ویلای من

ممنوع تصویر شدن مهران مدیری 

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مهران مدیری

مهران مدیری در انیمیشن تهران 1500

شوخی کردم... !

آقای مدیری در سال 1392 مجموعه جدیدی با عنوان شوخی کردم را ساخت و در سینمای خانگی منتشر نمود، هر قسمت از این مجموعه طنز موضوع خاصی را دنبال میکند و معضلات جامعه را در قالب طنز به نمایش میگذارد. شوخی کردم یکی از مجموعه های پر بازیگری است که با حضور بیش از 67 چهره معروف طنز ساخته شد. این سریال در ژانر کمدی ، خانوادگی تولید شده و دارای آیتم های مختلف مثل اتاق عمل، اخبار ، متهم و بازپرس و غیره میباشد. سیامک انصاری، جواد رضویان، بیژن بنفشه خواه و بهنوش بختیاری از بازیگران این سریال هستند.

مهران مدیری در سریال شوخی کردم

مهران مدیری و سیامک انصاری و رضا شفیعی جم و جواد رضویان در شوخی کردم 

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

مهران مدیری در سال 1392 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال های برره و مرد هزار چهره انتخاب شد و به همین خاطر بعد از 6 سال دوری از تلویزیون در برنامه 3 ستاره احسان علیخانی حضور پیدا کرد. در این برنامه مهران مدیری درباره بازگشت خود به تلویزیون صحبت کرد و گفت به سه دلیل به تلویزیون برمیگردم:

من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.

شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب 70 میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب 3 میلیونی که این منو آزار داده تو این سال ها.

برای این که احساس می کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می آد و فکر می کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم.

مهران مدیری در برنامه سه ستاره

حضور مهران مدیری در برنامه احسان علیخانی (سه ستاره )

در حاشیه

مدیری بعد از سالها دوری از تلویزیون با ساخت سریال در حاشیه به جعبه جادویی برگشت، مدیری علاوه بر کارگردانی در این مجموعه به عنوان بازیگر ، طراحی صحنه و لباس نیز حضور داشت. داستان در حاشیه درباره پزشکی متخصص و متعهد به نام هومن صحرایی است که از طریق استادش مامور می شود بیمارستانی به نام حاشیه را که 80 سال پیش ساخته شده ولی تاکنون راه اندازه نشده را افتتاح کرده و مشغول به کار شود. هومن صحرایی در این مسیر با اتفاقات و مشکلاتی روبرو میشود که فضای طنزآلودی به سریال می دهد، مهران غفوریان، جواد رضویان و شبنم فرشاد جو از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند. این سریال با حاشیه های زیادی از جمله مخالفت از سوی نهادهای حامی پزشکان روبرو شد و زودتر از موعد از آنتن تلویزیون کنار رفت.

مهران مدیری

مهران مدیری و علی اوجی در سریال در حاشیه

در حاشیه 2

مهران مدیری در سال 1394 در حاشیه دو را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و در 27 قسمت پخش شد، این سریال در ادامه در حاشیه ساخته شده و این بار چهار تن از شخصیت های سریال در اردوگاهی دوره محکومیتشان را میگذرانند و هر بار ماجراهایی برای آن ها رخ میدهد. مهران مدیری در حاشیه دو فقط به عنوان کارگردان حضور داشت و خودش در سریال نقشی را بازی نکرد.

مهران مدیری در حاشیه

جواد رضویان و مهران غفوریان و سیامک انصاری به همراه مهران مدیری در درحاشیه 

دورهمی

برنامه دورهمی در اواخر سال 1394 تولید و با اجرای مهران مدیری در ایام نوروز 95 از آنتن شبکه پنج پخش شد، این برنامه توانست به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شود. در ابتدا مهراب قاسمخانی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشت ولی از قسمت سیزدهم به بعد بنا به دلایلی کارگردانی آن به مهران مدیری سپرده شد. مجموعه دورهمی همانند تئاتری است که هر بار حدود 300 نفر تماشاچی به طور زنده آن را تماشا میکنند. هر بار چهره های معروف ورزشی و هنری در این برنامه حضور پیدا کرده و به گفتگو با آقای مدیری مینشینند و در پایان هر برنامه هدیه ای به موزه دورهمی می دهند که در نهایت صرف امور خیریه میشود. برنامه دورهمی در سه فصل ساخته و از شبکه پنج روی آنتن رفت، به گفته عوامل مجموعه دورهمی ساخت سری چهارم این مجموعه در حاله ای از ابهام قرار گرفته و هنوز تصمیمی برای این کار گرفته نشده است.

مهران مدیری

مهران مدیری  در دورهمی

ساعت 5 عصر

ساعت 5 عصر اولین فیلم بلند مهران مدیری است که کارگردانی آن را به عهده داشت، این فیلم سینمایی در سال 1395 تولید و سال 1396 در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و توانست فروش 9 میلیارد تومانی داشته باشد. این فیلم داستان زندگی مردی به نام مهرداد پرهام با بازی سیامک انصاری را روایت میکند که همسرش در فرانسه مشغول تحصیل است، پرهام باید تا قبل از ساعت 5 عصر آخرین قسط وام خانه اش را پرداخت نماید، در این میان اتفاقات زیادی برای او رخ می دهد که داستان فیلم را میسازد.

سیامک انصاری

سیامک انصاری در نمایی از فیلم سینمایی ساعت 5 عصر

هیولا

هیولا عنوان تازه ترین سریال مهران مدیری است که فیلمبرداری آن در سال 1397 آغاز شد و از اردیبهشت سال 1398 در سینمای خانگی توزیع شد. پیمان قاسمخانی در این سریال سرپرست نویسندگان است ، مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی در نقش کامران کامروا به ایفای نقش میپردازد. فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش و سیما تیرانداز از دیگر بازیگران این سریال هستند. هیولا قصه خانواده ای به نام شرافت را روایت میکند که می خواهند همانند اجدادشان شریف بمانند ولی در اوضاع اقتصادی این روزها شریف بودن کار دشواری است و از سویی نسل جدید به جای شرافت از خانوادشان رفاه و آسایش می خواهند.

فرهاد اصلانی و شبنم مقدم

 بازی فرهاد اصلانی و شبنم مقدم در سریال هیولا

فیلم شناسی مهران مدیری

مهران مدیری در سینما:

                سال- نام- سمت- کارگردان

  • 1372 دیگه چه خبر!؟ دستیار طراح صحنه تهمینه میلانی
  • 1373 دیدار بازیگر محمدرضا هنرمند
  • 1381 توکیو بدون توقف بازیگر/بازیگردان سعید عالم زاده
  • 1386 همیشه پای یک زن در میان است بازیگر کمال تبریزی
  • 1386 دایره زنگی بازیگر پریسا بخت آور
  • 1390 تهران 1500 صدا پیشه بهرام عظیمی
  • 1390 پل چوبی بازیگر مهدی کرم پور
  • 1395 ساعت پنج عصر کارگردان/نویسنده/تهیه کننده/ بازیگر مهران مدیری
  • 1397 ما همه با هم هستیم بازیگر کمال تبریزی
  • 1397 رحمان 1400 بازیگر منوچهر هادی

مهران مدیری و محمدرضا گلزار

مهران مدیری و محمدرضا گلزار در نمایی از رحمان 1400

کارهای تلویزیونی مهران مدیری:

                  سال- نام- سمت- کارگردان

  • 1371 مجموعهٔ تلویزیونی مشت های کوچک بازیگر اسماعیل نوری
  • 1371 مجموعهٔ تلویزیونی حکایت ها بازیگر مجتبی یاسینی
  • 1371 مجموعهٔ تلویزیونی پندها و اندرزها بازیگر مجتبی یاسینی
  • 1372 مجموعهٔ تلویزیونی نوروز 72 بازیگر داریوش کاردان
  • 1372 مجموعهٔ تلویزیونی باغ گیلاس بازیگر مجید بهشتی
  • 1372 مجموعهٔ تلویزیونی پرواز 57 بازیگر/کارگردان مهران مدیری
  • 1373 مجموعهٔ تلویزیونی ساعت خوش بازیگر/کارگردان مهران مدیری
  • 1374 مجموعهٔ تلویزیونی سال خوش بازیگر/کارگردان مهران مدیری
  • 1376 مجموعهٔ تلویزیونی نوروز 76بازیگر/کارگردان مهران مدیری
  • 1377 مجموعهٔ تلویزیونی جُنگ 77 بازیگر/کارگردان مهران مدیری
  • 1378 مجموعهٔ تلویزیونی ببخشید شما مجری/کارگردان مهران مدیری
  • 1378 مجموعهٔ تلویزیونی پلاک 14 بازیگر/کارگردان مهران مدیری
  • 1379 مجموعهٔ تلویزیونی نود شب بازیگر/کارگردان مهران مدیری
  • 1380 مجموعهٔ تلویزیونی طنز 80 مجری/تهیه کننده/کارگردان مهران مدیری
  • 1380 مجموعهٔ تلویزیونی دردسر والدین بازیگر مسعود نوابی
  • 1381 مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین بازیگر/کارگردان مهران مدیری فرهاد برره
  • 1383–1382 مجموعهٔ تلویزیونی نقطه چین بازیگر/طراح صحنه و لباس/کارگردان مهران مدیری اردلان پشندی
  • نوروز 1384 مجموعهٔ تلویزیونی جایزه بزرگ بازیگر/کارگردان مهران مدیری بیژن جمالی
  • نیمه دوم 1384 مجموعهٔ تلویزیونی شب های برره بازیگر/خواننده/کارگردان مهران مدیری شیرفرهاد پایین برره
  • پاییز 1385 مجموعهٔ تلویزیونی باغ مظفر بازیگر/خواننده/کارگردان مهران مدیری مظفر زرگنده
  • نوروز 1387 مجموعهٔ تلویزیونی مرد هزارچهره بازیگر/کارگردان/مجری طرح مهران مدیری مسعود شصتچی
  • نوروز 1388 مجموعهٔ تلویزیونی مرد دوهزارچهره بازیگر/کارگردان مهران مدیری مسعود شصتچی
  • 1393–1394 مجموعهٔ تلویزیونی در حاشیه بازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/طراح مهران مدیری دکتر سهراب کاشف
  • 1394 مجموعهٔ تلویزیونی در حاشیه 2 بازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/طراح مهران مدیری
  • 1395–1398 مجموعه دورهمی کارگردان/مجری/خواننده مهران مدیری مهران مدیری

مهران مدیری و رضا شفیعی جم

 مهران مدیری و رضا شفیعی جم در سریال شبهای برره

فعالیت مهران مدیری در شبکه خانگی:

           سال ساخت- نام -سمت -کارگردان- نقش

  • 1385 سریال گنج مظفر بازیگر/کارگردان مهران مدیری مظفرخان/راوی
  • 1387 بمب خنده (غیررسمی) بازیگر/کارگردان مهران مدیری
  • 1388–1391 سریال قهوه تلخ بازیگر/خواننده/کارگردان مهران مدیری بلوتوس کبیر
  • 1391 سریال قلب یخی (فصل سوم) بازیگر سامان مقدم مهران
  • 1391 سریال ویلای من بازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/تهیه کننده مهران مدیری ارسلان مشکات
  • 1392 سریال شوخی کردم…! بازیگر/کارگردان/مجری/طراح صحنه و لباس/تهیه کننده مهران مدیری
  • 1394 سریال عطسه بازیگر/کارگردان مهران مدیری
  • 1397 سریال هیولا بازیگر/کارگردان مهران مدیری کامران کامروا
  • 1398 مجموعه شب نشینی کارگردان مهران مدیری

مهران مدیری، پیمان قاسمخانی و فرهاد اصلانی

مهران مدیری، پیمان قاسمخانی و فرهاد اصلانی در سریال هیولا

مهران مدیری در تئاتر:

  • خرگوش  1353
  • شوخی  1356
  • تلگراف  1358
  • پلنگ نادان  1362
  • یک طنز و یک غم آوا  1364
  • ساعت عمو اسکندر 1366
  • آرسنال  1367
  • پانسیون  1368
  • سیمرغ  1369
  • هملت  1370
  • واسکودوگاما  1371
  • موشها و آدمها  1371
  • کیسه بوکس  1371

عکس قدیمی مهران مدیری

عکسی قدیمی از گریم مهران مدیری برای تئاتر

فعالیت موسیقی مهران مدیری:

  • کاست برای کودکان بازیگر، کارگردان بهروز غریب پور 1372
  • کاست دلتنگی ها دکلمه اشعار هاتف علیمردانی 1378
  • آلبوم از روی سادگی دو راهی موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری 1379
  • مسافر
  • پنجره
  • رقص ایرانی
  • صبح عید
  • ترانه کو
  • ستارهٔ گمشده
  • گل آرزو
  • خوانندگی تیتراژ فیلم هم نفس موسیقی فردین خلعتبری 1382
  • خوانندگی تیتراژ سریال مهر و ماه موسیقی فردین خلعتبری 1383
  • خوانندگی تیتراژ سریال شب های برره موسیقی بهرام دهقانیار 1384
  • خوانندگی تیتراژ سریال باغ مظفر موسیقی بهرام دهقانیار 1385
  • خوانندگی تک آهنگ در آلبوم دارکوب موسیقی گروه دارکوب 1389
  • خوانندگی تیتراژ سریال قهوه تلخ موسیقی بهرام دهقانیار 1389
  • خوانندگی تیتراژ سری جدید سریال قهوه تلخ موسیقی بهرام دهقانیار 1391
  • خوانندگی تیتراژ برنامه دورهمی شعر از حافظ و موسیقی مهیار علیزاده 1394
  • خوانندگی تیتراژ سریال زعفرانی شعر از مولانا و موسیقی مهیار علیزاده 1394
  • تک آهنگ یار تویی شعر از مولانا و موسیقی مهیار علیزاده
  • (این آهنگ پس از فوت عارف لرستانی منتشر و به او تقدیم شد)
  • 1396 کنسرت
  • مهران مدیری در سال 1379 آلبوم «از روی سادگی» را با موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر کرد و پس از آن موفق به برگزاری چند اجرای زنده هم شد. تیتراژ فیلم سینمایی «هم نفس» و سریال های «شب های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و «زعفرانی» از جمله فعالیت های مدیری طی سال های اخیر در عرصه خوانندگی بوده است. او یک قطعه را هم در آلبوم گروه «دارکوب» اجرا کرد که سال 1389 منتشر شد.
  • مهران مدیری بعد از سال ها در روز چهارشنبه 31 مرداد و 1 شهریور 1397 در برج میلاد کنسرتی به اسپانسری اپلیکیشن موسیقی آوادیو از اول مارکت برگزار کرد.

کنسرت مهران مدیری

عکسهای کنسرت مهران مدیری

فعالیت مهران مدیری در رادیو

  • گوینده «داستان شب»
  • بازیگر داستان های شب رادیو
  • دیوانه از قفس پرید به کارگردانی بهزاد فراهانی، 1370
  • دژ به کارگردانی اکبر زنجانپور، 1370
  • واسکادلوگاما به کارگردانی جواد شیرگر، 1371
  • موشها و آدمها به کارگردانی محمد عمرانی، 1371
  • گوینده برنامه جلوه های پایداری

گویندگی مهران مدیری

گویندگی مهران مدیری در رادیو

جوایز و افتخارات مهران مدیری:

  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم همیشه پای یک زن در میان است – 1386
  • تندیس حافظ - 1386
  • تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون برای مجموعه های مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ - 1390
  • دانشگاه لیبرتی آمریکا (American Liberty University) به پاس انجام فعالیت های هنری و انسانی، به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد. مراسم اهدای دکترا به مدیری در 21 تیرماه 1390 (12 ژوئن 2011) در دانشگاه لیبرتی واقع در لس آنجلس برگزار شد که مهران مدیری به دلیل ضبط ادامه مجموعه قهوه تلخ نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. در این مراسم، دکتر رونالد برینر به نمایندگی از مهران مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به مهران مدیری رساند.

جایزه مهران مدیری

جایزه مهران مدیری در جشن حافظ

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری از پدر و مادری اراکی در یکی از مناطق جنوبی تهران به نام میدان بروجردی در آسیاب دولاب به دنیا آمده است، مهران فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش دارد. آقای مدیری سالهاست ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های شهرزاد و فرهاد میباشد.

مهران مدیری و دخترش

مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد 

شایعه برادر ناتنی مهران مدیری: 

سالها پیش شایعه نسبت برادری مهران مدیری با امید خواننده لس آنجلسی در حالی در فضای مجازی منتشر شد که این دو هنرمند دو پاسخ متفاوت نسبت به آن دادند. امید سلطانی در شبکه ای ماهواره ای اعلام کرد:

«مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطهٔ خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم».

اما مهران مدیری در واکنشی کاملا متفاوت این موضوع را تکذیب کرد.

مهران مدیری

مهران مدیری و امید خواننده

درباره مهران مدیری بیشتر بدانید

بیستمین قدرتمند ایران

مهران مدیری سال 2009 در مقاله نیوزویک بعنوان بیستمین فرد قدرتمند از نظر فرهنگی و سیاسی ایران انتخاب شد.

 خوانندگی و کنسرت

 از بازیگری، طراحی صحنه، کارگردانی، مجری گری، تهیه کنندگی و صداپیشگی مهران مدیری که بگذریم او استعداد شگرفی در خوانندگی دارد و چندین تیتراژ نیر خوانده است

 در مرداد 97 او کنسرت بزرگ خود را در برج میلاد برگزار کرد و تمام هزینه بلیط فروشی انرا برای تهیه شیر خشک کودکان و نوزدان بی بضاعت مناطق محروم خرج کرد

ماشین مدیری

ماشین مدل بالای مهران مدیری

 فیلم های مورد علاقه

 فیلم هملت کوزینتسف را چهل دفعه دیدم و ممکن است هشتاد دفعه دیگر هم ببینم، باراباس یکی از فیلم های محبوب من است پاپیون، فیلم کوتاهی درباره عشق را هم دوست دارم.

 ناگفته ها از جنگ

 از سال 66 تا 68 یعنی تا پایان جنگ در جبهه بودم و در عملیات مرصاد و حلبچه حضور داشتم، از راه دور به دشمن سنگ هم می زدیم آرپیجی هم می زدم و مدتی هم راننده آمبولانس بودم. در جبهه هم هر کاری از دستم بر می آمد انجام می دادم و چند ماه قبل تر یعنی حدود سال های 65 هم در جبهه برای رزمنده ها در سنگرها نمایش بازی می کردیم.

 شهرزاد و فرهاد

 مهران مدیری دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری است. فرهاد مدیری که متولد 18 اردیبهشت 1370 است، در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. او هم در چهره و هم در شوخ طبعی به پدرش رفته است. او اهل ورزش های رزمی است و اهل دفاع شخصی؛ با پدرش هم بیلیارد بازی می کند. با هم کنسرت نیز زیاد می روند. فرهاد با اینکه در پشت صحنه برنامه های پدرش زیاد چرخیده اما تنها یک بار در برنامه جنگ 77 جلوی دوربین رفته و نقش بچگی پدرش را بازی کرده است و علاقه چندانی به بازیگری ندارد.

 شهرزاد مدیری فرزند دوم خانواده و متولد 1376 است. او در رشته مد و طراحی لباس درس می خواند و علاقه ای به حرفه بازیگری ندارد اما در حوزه نقاشی و موسیقی نیز فعالیت می کند. شهرزاد مدیری شباهت فوق العاده ای به پدر خود دارد. او پیش از این چندان در رسانه ها حضور نداشت تا اینکه در اکران خصوصی فیلم سینمایی "ساعت 5 عصر" همراه با پدرش در مقابل دوربین عکاسان حضور پیدا کرد. وی به این شکل توانست فعالیت خود در حوزه مد را بر سر زبان ها بیاندازد.

شهرزاد

 شهرزاد دختر مهران مدیری

 همسر مهران مدیری

همسر مهران مدیری نیز تاکنون در رسانه ای حضور پیدا نکرده است و عکس یا اطلاعات زیادی از او در دست نیست. گفته می شود در حوزه هنر و ادبیات تحصیل کرده، خانه دار است و گاهی برای دل خودش می نویسد. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

موسیقی در خانه مدیری ها

مهران مدیری علاوه بر بازگری و کارگردانی در حوزه موسیقی و خوانندگی نیز وارد شده است. مدیری صدای خوبی دارد و هربار آهنگی بیرون داده مورد استقبال قرار گرفته است. او تیتراژ برخی از کارهای خود مانند دورهمی و باغ مظفر را خودش خوانده است. فرهاد مدیری نیز پیانو می نوازد و گاه برای پدرش ساز می زند تا او بخواند. فرهاد معتقد است پدرش استعداد بی نظیری در موسیقی دارد.

نوجوانی مهران مدیری

 عکسی از نوجوانی مهران مدیری

 بیلیاردبازی با پدر

 وقتی فرهاد مدیری را ببینید قد بلند او سریع توجه شما را جلب می کند. بیخود نبود که پدر در اجرای جشنواره فجر پشت تریبون گفت:«قد و بالات رو قربون» همه فکر می کردند بسکتبالیست است اما خودش می گفت :« اهل بسکتبال نیستم و تنها سه ماه رفتم» و با خنده ادامه داد:«اثرش را گذاشته از بس که قدم بلند است. اما اهل ورزش های رزمی هستم و اهل دفاع شخصی. با پدر هم بیلیارد بازی می کنم. بیلیارد پدر از من بهتر است و همیشه مرا می برد» فرهاد اهل شنا هم بود. می گفت پدرش برای کوهنوردی یا ورزش های دیگر هم وقت ندارد. بیشتر اهل نرمش است و اهل سینما رفتن هم نیست. در سال های اخیر تنها یک بار با هم به سینما رفته اند ولی کنسرت زیاد می رفتند.

ثروت مهران مدیری

شایعات زیادی مبنی بر ثروت زیاد مدیری وجود دارد. اما واقعیت این است که مهران مدیری شاید به اندازه ای که می گویند ثروتمند نباشد اما دستمزدها و جوایزی که وی برای ساخت و اجرای برنامه هایی چون دورهمی دریافت می کند، مبالغ ناچیزی نبوده و قطعا درآمد بالای وی قابل انکار نیست. برای مثال مجریان ناشناس و کمتر محبوب برای هر اجرای خود دستمزدهای بالایی حدود 5 میلیون دریافت می کنند، بنابراین دور از ذهن نیست که کسی چون مدیری برای هر اجرای خود مبلغی چندین برابر آن را دریافت کند.

مهران مدیری

تصاویری از کنسرت مهران مدیری

تلخ ترین آدم عمر

چند سال پیش نیز گفت و گویی از بهاره رهنما منتشر شد که در این گفت و گو خانم رهنما گفته بود که مهران مدیری یکی از تلخ ترین آدم هایی است که در عمرم دیده ام. اتفاقا چند سال پیش در مصاحبه ای از مدیری این سوال را کرده بودند که حتما به تو گفته اند که صورت تلخی داری؟ مهران مدیری نیز در جواب گفته بود:«بله، خیلی ها از این هم فراتر می روند و می گویند آدم غمگینی هستی. خیلی وقت ها درست است. در طول روز غمگینی ام به شادی هایم می چربد. زود هم خودش را نشان می دهد. به قول یکی از دوستان، غم اگر به جاهای ناجور نکشه، چیز خیلی بدی نیست. می تواند منشا خلاقیت هم باشد. ظاهرا در شرق برای غم نسبت به شادی اصالت بیشتری قائلند».

 جوک بگویم؟ محال است!

سال ها قبل و در مصاحبه ای از مدیری سوال شده بود که آقای مدیری در یک جمع می توانید جوک تعریف کنید؟ و مدیری گفته بود:«شوخی می کنید؟ جوک تعریف کنم؟! محال است بتوانم چنین کاری ا نجام دهم. اصلا تا دوره نوجوانی فکر می کردم شاد بودن، آواز خواندن و هر کاری که آدم را سرخوش نشان بدهد کاری است به شدت جلف. به نظرم هیچ چیز بهتر از متانت نبود».

همه تلخی های مدیری

البته نکته دیگری که درباره آقای مدیری باید یادآوری کرد این است که مهران مدیری برخلاف سریال ها و کارهای طنز تلویزیونی اش همیشه به تولید آثار جدی و حتی تلخ علاقه داشته است. به گزارش برترین ها خود او در مصاحبه با برنامه مثلث شیشه ای گفته بود:«در تئاتر نقش های جدی بازی می کردم از نظر شخصیتی هم آدم طنازی نیستم، بیشتر درون گرا هستم و مسائل جدی برایم جدی تر است. در آینده هم قصد ساخت اثری جدی را دارم». جالب است ( سوسا وب تولز ) بدانید مدیری چند سال پیش در گفت و گویی پیش از ساخت «شب های ببره» اعلام کرده بود:«تمامی کارهای طنزی که ساخته ام پرمخاطب و موفق بوده اند. اما با این حال از عملکرد خودم در زمینه طنزسازی راضی نیستم. طنزسازی به شغل من تبدیل شده است و همه افراد ازجمله تهیه کنندگان، منتقدان و… از من می خواهند که مجموعه طنز بسازم. اصل من چیز دیگری است. دوست دارم روزی برسد که کمدی موردعلاقه خودم را بسازم که در عین خنداندن، تلخی های بسیاری را نمایان سازد».

تصاویری از بازیگران معروف در برنامه دورهمی مهران مدیری

مهران مدیری در کنار مرحوم ناصر ملک مطیعی

 مرحوم ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی

 محمدرضا شریفی نیا و مهران مدیری

 محمدرضا شریفی نیا و مهران مدیری در دورهمی

 صبا راد و همسرش

 صبا راد و همسرش در دورهمی مهران مدیری

مهران مدیری و میلاد کی مرام

 مهران مدیری و میلاد کی مرام در دورهمی

الناز حبیبی

الناز حبیبی در دورهمی مهران مدیری 

پژمان بازغی و همسر و دخترش در دورهمی

پژمان بازغی و همسر و دخترش در دورهمی مهران مدیری

سام درخشانی و مهران مدیری

سام درخشانی و مهران مدیری در برنامه دورهمی

سحر دولتشاهی و مهران مدیری

 سحر دولتشاهی در برنامه دورهمی مهران مدیری

رامبد جوان در برنامه دورهمی

رامبد جوان و مهران مدیری در برنامه دورهمی

لاله و ستاره اسکندری

 لاله و ستاره اسکندری در کنار مهران مدیری در دورهمی

حمید هیراد و مهران مدیری

حمید هیراد در دورهمی مدیری

نرگس محمدی و همسرش

 نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در دورهمی مدیری

مهران مدیری و الناز شاکردوست

مهران مدیری در عیادت از الناز شاکردوست

داوود رشیدی و مهران مدیری

داوود رشیدی و مهران مدیری دو هنرمند خوب تلویزیون

نرگس محمدی در کنار مهران مدیری

نرگس محمدی در کنار مهران مدیری

مهران مدیری، جوان و جناب خان

مهران مدیری در کنار رامبد جوان و جناب خان

 مهران مدیری و پیمان قاسمخانی

 مهران مدیری و پیمان قاسمخانی نویسنده و بازیگر سینما

مهران مدیری و بهنام صفوی

مهران مدیری در کنار مرحوم بهنام صفوی

مهران مدیری و گوهر خیراندیش

عکسی از مهران مدیری و گوهر خیراندیش در پشت صحنه هیولا

سلفی مهران مدیری و شبنم مقدم

سلفی مهران مدیری و شبنم مقدم در پشت صحنه سریال هیولا

جوانی مهران مدیری

مهران مدیری باغ گیلاس

مهران مدیری، فاطمه گودرزی و حمیده خیرآبادی

 مرحوم حمیده خیرآبادی، مهران مدیری و فاطمه گودرزی در سریال دردسر والدین 

مهران مدیری

دانیال عبادی و رضا عطاران و مهران مدیری 

مهران مدیری در حال گریم

 مهران مدیری با گریم فیلم ساعت 5 عصر

مهران مدیری و رضا عطاران

مهران مدیری و رضا عطاران در جشن حافظ

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها