خطرات وحشتناک اکستنشن مژه

الیزابت هاوکس ، پزشک کلینیک کادوگان ، یک کلینیک چشم پزشکی در انگلیس ، خاطرنشان می کند که اخیراً تعداد عفونت های چشم مرتبط با استفاده از اکستنشن مژه افزایش یافته است.

خطرات وحشتناک اکستنشن مژه

به گفته وی ، با افزایش روش های کاشت مژه، اکستنشن مژه، تعداد مشکلات عفونت پلک ها نیز افزایش یافته است. به عنوان مثال ، دختران به طور فزاینده ای به بلفاریت التهابی مبتلا می شوند.

هاکس تأکید کرد که مژه ها برای محافظت از چشم در برابر گرد و غبار و میکروب ها طراحی شده اند ، و همچنین برای حفظ بینایی بسیار مهم هستند. سوءاستفاده از روش های آرایش و زیبایی می تواند به ریزش برگشت ناپذیر مژه ی شما منجر شود.

خطر دیگر این است که باکتری ها می توانند در مژه ها تکثیر شوند و شستشوی مناسب آنها کار ساده ای نیست. در نتیجه ، نه تنها خطر ملتحمه ، بلکه بیماریهای التهابی جدی تری نیز وجود دارد.

علاوه بر این ، ممکن است نسبت به موادی که در ساخت میه و چسب مژه استفاده می شود ، باعث حساسیت شود. در مورد هرگونه علائم واکنش آلرژیک ، باید بلافاصله اقدام به برداشتن مژه های خود کرده و همچنین با چشم پزشک مشورت کنید.

بلفاریت چیست

بلفاریت گروهی از بیماری ها است که علائم مشترک آن، التهاب لبه های پلک ها با خروج چرک است. به عنوان یک قاعده ، بلفاریت به طور همزمان هر دو چشم را تحت تأثیر قرار می دهد. در هیچ حالتی نباید خود را با استفاده از روشهای جایگزین خود درمانی کرد زیرا فقط می توانید اوضاع را بدتر کنید.

 

علائم بلفاریت

تورم و قرمزی پلک ها؛ خارش و سوزش در چشم؛ ترشحات چرکی؛ ظاهر فلس و پوسته روی پلک ها. از بین رفتن و نقض رشد مژه؛ حساسیت چشم به نور.

بسیاری از خانم ها اکستنشن مژه را یک روش بسیار مناسب می دانند - این باعث می شود ظاهر بی نظیر و بدون نیاز به رنگ کردن مژه ها ایجاد شود و خطر اینکه ریمل مایع آرایش چشم را خراب کند کمتر است، اما معایبی برای اکستنشن مژه وجود دارد.

اکستنشن مژه - یکی از روشهای رایج در سالهای اخیر. فقط در دو ساعت مژه های رویاهایی خود را بدست می آدرید ، و تأثیر آن تا شش هفته ادامه می یابد. به گفته کارشناسان ، همه افراد نمی توانند به طور مرتب از اکستنشن مژه استفاده کنند.

در طی روش اکستنشن مژه ، مژه را با چسب های مصنوعی به مژه های واقعی فرد می چسبانند. بسته به اثر مورد نظر ، آنها می توانند یک ، دو ، سه ، پنج یا بیشتر باشند. اگر مژگان شما قوی و خوب است ، بنابر این با یک روش خوب به آنها آسیب نمی رساند.

اما اگر مژه ها ضعیف هستند ، و تصمیم دارید حجم زیادی مژه اضافه کنید، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. اگر مژه ها به دلیل سنگینی شروع به شکستن یا ریزش کنند ، این کار نه تنها کل اثر را خراب می کند - بلکه باید برای رشد مژه ها بصورت طولانی مدت صبر کنید. این روند حدود یک ماه طول می کشد.

مژه مغناطیسی

مژه مغناطیسی برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا ظاهر شد. استفاده از این مژه ها بسیار آسان است و نتیجه بدتر از مژه های کاذب معمولی نیست.

برای رسیدن به نتیجه عالی ، دختران باید دو دسته مژه بگیرد و سپس آنها را با آهنربایی که روی مژه ها قرار دارد ، به هم وصل کنید. سپس یک دسته مژه را حاشیه فوقانی مژه های خود و دیگری به قسمت پایین اعمال می شود. نتیجه آن زیبایی بی نظیر مژه ها است.

خاطرنشان می شود که از چنین مژه هایی می توان به طور مکرر استفاده کرد. این امر فقط میل و مهارت می خواهد. زنان می گویند ، نصب مژه بر روی آهن ربا به اندازه چسباندن مژه دشوار نیست.

به هر حال ، در فروشگاه های چینی و آمریکایی مژه مغناطیسی به فروش می رسد و بسیار محبوب است.

در حال حاضر ، مشتریان بیشتر از یک انتخاب دارند. آنها می توانند مژه های کوتاه ، بلند یا حجیم بخرند. قیمت چنین مژه مغناطیسی از 55 دلار شروع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها