ممنوعیت پارک خودرو در خیابان‌های مهران

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: زائران اربعین از پارکینگ‌های مستقر در ورودی شهر مهران برای پارک خودرو استفاده کنند و خودروهای خود را در خیابان‌های مهران پارک نکنند.

ممنوعیت پارک خودرو در خیابان‌های مهران

سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام عصر پنجشنبه در جلسه قرارگاه اربعین، گفت: برنامه ریزی خوبی در جهت تامین امنیت و نظم ترافیکی در ایام اربعین توسط پلیس اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه پلیس راه و راهور باید از پارک خودروهای  زائران در خارج از محوطه پارکینگ و همچنین کوچه و خیابان‌های شهر مهران جلوگیری کنند افزود:در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم شاهد ترافیک روان در شهرمهران باشیم.

عزیز زاده با توجه به حضور شبانه روزی نیروهای پلیس در ایام اربعین، اظهار کرد: برخورد با خودروهای دست فروش در حدفاصل پل زائر تا پایانه مرزی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

او با اشاره به بلوک بندی‌های انجام شده در جهت استقرار نیروهای انتظامی درشهرستان مهران، بیان کرد:نیروی انتظامی همانند سال‌های قبل با مشارکت سازمان‌های دخیل در این امر مهم وظیفه خدمت‌رسانی و تامین نظم و امنیت زائران را به خوبی انجام خواهد داد.

جانشین انتظامی استان ایلام مطرح کرد: توصیه می‌کنیم با توجه به شلوغی محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین زائران با آرامش رانندگی کرده و حتی الامکان جهت انتقال به پایانه مرزی مهران از ناوگان عمومی استفاده کنند و هنگام ورود به شهر مهران از پارک کردن خودروهای خود در جلوی درب منازل مردم و یا کوچه خیابان‌های شهر مهران خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها