مطهری: اکثریت قریب به اتفاق مردم و خانم‌ها حجاب را پذیرفته‌اند/تعداد اندکی ممکن است حجاب را رعایت نکنند اما پر سروصدا هستند/ باید دوربین‌هایی در شهر باشد تا بلافاصله اینها را پیدا، بازداشت و به سرعت مجازات کنند!

مستقل آنلاین/عضو فراکسیون امید مجلس گفت: نیروی انتظامی باید با نصب دوربین‌هایی در سطح شهر مخلان نظم و امنیت کشور را پیدا، بازداشت و به سرعت مجازات کند چرا که این به معنی ایجاد ایجاد بی نظمی در شهر و کشور است.

مطهری: اکثریت قریب به اتفاق مردم و خانم‌ها حجاب را پذیرفته‌اند/تعداد اندکی ممکن است حجاب را رعایت نکنند اما پر سروصدا هستند/ باید دوربین‌هایی در شهر باشد تا بلافاصله اینها را پیدا، بازداشت و به سرعت مجازات کنند!

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره انتشار برخی کلیپ‌ها در حوزه حجاب و عفاف، اظهار داشت: ممکن است ده یا یازده مورد در کشور به صورت محدود این موارد وجود داشته باشد اما همان مقدار هم مناسب نیست.

وی افزود: تعداد اینها در کشور خیلی ناچیز و کم است و به حساب نمی‌آید؛ اکثریت قریب به اتفاق مردم و خانم‌ها حجاب را پذیرفته‌اند و قبول دارند و تعداد بسیار اندکی هستند که ممکن است رعایت نکنند اما پر سر و صدا هستند و دارند دست و پا می زنند.

مطهری بر همین اساس اضافه کرد: مردم در مجموع در حوزه حجاب رعایت می‌کنند؛ البته وزارت کشور هم وظیفه خود را دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت کشور به هر حال باید با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت کشور برخورد قاطع داشته باشد و به وسیله دوربین‌هایی که وجود دارد اگر کسانی با خانم محجبه‌ای رفتار ناشایستی داشتند آنها را شناسایی کرده و مجازات کند.

این نماینده مجلس دهم بر همین اساس اضافه کرد: البته وظیفه اصلی با مردم است، مردم هم اگر با چنین پدیده‌ای مواجه شدند باید با آنها برخورد کنند یعنی خود مردم باید وارد میدان شوند و همینطور هم می شود.

مطهری افزود: اینگونه نیست که مردم بی تفاوت باشند قطعاً مردم هم عکس‌العمل نشان خواهند داد، چراکه هیچ کس راضی به چنین کارهایی نیست حتی افرادی که ممکن است در رعایت حجاب سهل نگار باشند با این حرکات موافق نیستند؛ لذا خود مردم هم موافق نیستند و حتماً عکس‌العمل نشان می‌دهند و باید نشان دهند.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم برخورد قاطع نیروهای نیروی انتظامی در این بین تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی هم باید کار خود را انجام دهد؛ باید دوربین‌هایی در سطح شهر وجود داشته باشد تا بلافاصله اینها را پیدا، بازداشت و به سرعت مجازات کنند چرا که این به معنی ایجاد ایجاد بی نظمی در شهر و کشور است.

منبع: خبرگزاری فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها