بازداشت پزشک قلابی با روزی ۸ میلیون تومان درآمد

دادستان جیرفت از بازداشت یک پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.

بازداشت پزشک قلابی با روزی ۸ میلیون تومان درآمد

حسین سلامی از بازداشت یک پزشک زن قلابی به همراه کارآموز قلابی‌اش در جیرفت خبر داد و گفت: مطب این پزشک قلابی پلمب و تجهیزات پزشکی داخل مطب توقیف شد.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از بانوان به دلیل عارضه‌های پوستی از قبیل افتادگی پلک و لب به دادسرای جیرفت مراجعه و طرح شکایت نموده‌اند.

دادستان جیرفت گفت: متهمان که دو خانم دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند با اجاره یک واحد آپارتمان و استخدام یک منشی، به مراجعین نوبت دهی می‌کردند و روزهای چهارشنبه هر هفته از کرمان برای انجام اقدامات پزشکی به صورت غیرقانونی به جیرفت سفر می‌کردند و تقریبا متهمان در هر روز بالغ بر ۸ میلیون تومان درآمد داشتند.

سلامی گفت: پس از بازدید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اطلاعات شهرستان از این مطب، مقادیر تجهیزات و دستگاه مخصوص اقدامات پزشکی کشف و توقیف شد و متهمان با دستور قضایی دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان جیرفت اعلام کرد: طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی، تزریق ژل و انواع آمپول‌های زیبایی و همچنین استفاده از این تجهیزات کشف شده در این مطب فقط بایستی توسط پزشک متخصص پوست و مو و یا پزشک عمومی صورت پذیرد.

وی در خصوص شیوه کار متهمین و نحوه جذب مراجعه کننده گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه اول بازپرسی دادسرای جیرفت ادامه دارد و افرادی از جمله یک پزشک به این دادستانی احضار شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها