هک کردن حساب بانکی از فضا !

فضا نورد جوان که اخیرا از ایستگاه فضایی بین المللی دست به اقدامی زد که اولین جنایت فضا شناخته شد.

هک کردن حساب بانکی از فضا !

فیشینگ و دسترسی به حساب های بانکی که می تواند منجر به خالی شدن حساب های بانکی هر یک از افراد شود، از بزرگترین و مهم ترین معضلات در جهان است که برخی از سودجو با ساخت صفحات جعلی که هیچ گونه امنیتی در آنها تعریف نشده است و با استفاده از لوگوی های معتبر در وب سایت جعلی می توانند حساب کاربران را تنها در چند ثانیه خالی کنند.

 

اما این در حالی است که اخیرا گزارشی از ناسا رسید که یکی از فضانوردان از فضا و ایستگاه بین المللی فضایی اقدام به هک اطلاعات همسر سابق خودش کرده است که این روزها ناسا در حال رسیدگی و بررسی این موضوع می باشد! کمی شوکه کننده است چرا که این فضانورد چگونه توانسته است چنین اقدامی را عمل کند؟

از قرار معلوم فضانورد آن مک کلین و سامر وردن در سال 2014 میلادی با یکدیگر ازدواج کردند و در نهایت در سال 2018 از یکدیگر جدا شدند و در ابتدا خانم وردن تقاضای طلاق را داد. اما این زوج سال گذشته را نیز درگیر فرزندشان بودند که بتوانند حضانت آنرا برای خودشان کنند که در همین حین ماجرا کمی عجیب و شوکه کننده شد چرا که مادر جوان ادعای عجیبی کرد.

او این ادعا را کرد که همسرش اخیرا از ایستگاه بین المللی فضایی به صورت غیر قانونی به حساب بانکی او دست پیدا کرده است و مک کین این ادعا را رد کرد و گفت در فضا به حساب بانکی وارد شده است و اما هیچ کار غیرقانونی انجام نداده و تنها قصد داشت تا ببیند فرزندش توسط سامر به خوبی در حال مراقبت است یا خیر؟!

هک حساب بانکی

با این حال وقتی که خانم جوان مطلع شد که همسرش جزئیات حساب او را می داند، مشکوک می شود و بعد از کمی بررسی متوجه می شود که یکی از سیستم های ناسا به حساب او وارد شده است و به همین دلیل شکایتی را در FTC ثبت کرد و ادعا کرد که اطلاعات شخصی او توسط ناسا مورد سوء استفاده قرار گرفته و این همانند یک سرقت هویت می باشد!

جالب است بدانید این اولین جنایتی است که در فضا ثبت شده است و بنابر گزارش ها ناسا در حال بررسی این اتفاق می باشد که اخیرا در رسانه های مجازی با واکنش های مختلفی روبرو شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها