موش زامبی تا حالا دیدین؟ + عکس

موش های زامبی در جزیره ماریون اقیانوس هند به صورت گروهی به پرنده ای با نام آلباتروس حمله کردند و این پرنده زبان بسته را خوردند.

موش زامبی تا حالا دیدین؟ + عکس

موش ها یکی از حیوانات جونده و کوچکی هستند که طبق اخرین گزارشات انجام شده دارای 30 گونه مختلف هستند که این حیوانات قادر به جویدن اشیاء مختلف ریز و درشت می باشند و به همین دلیل از تمام گونه ها به عنوان حیوان خانگی نگهداری نمی شود. با این حال اکثرا این حیوانات به دلیل آناتومی و محل زندگی ای که دارند، به عنوان حیوانات چندش آور می باشند.

 

اما اخیرا تصاویری از موش های زامبی در جزیره ماریون در اقیانوس هند منتشر شد که توانست دغدغه بسیار بزرگی را برای محققان ایجاد کند! همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید این موش های زامبی بصورت گروهی به حیوانات حمله می کنند و آنها را می خورند. این در حالی است که این موش ها به یک نوع پرنده به نام آلباتروس حمله کردند.

اما این یک نوع حمله ساده نبود و این موش های زامبی حتی به جمجه این حیوانات هم رحم نمی کنند و آنها را می جوند و این دقیقا بلایی بود که به سر آلباتروس موجود در تصاویر آوردند. به همین دلیل کارشناسان به شدت شوکه شدند و تصمیم دارند تا بتوانند تمام این موش ها را از بین ببرند! 

موش های زامبی

تولید مثل این موش ها زامبی می تواند عواقب تلخی را ایجاد کند و یا حتی ممکن است نظم و قوانین طبیعت را برهم بریزند! خانم آندریا آنجل از عوامل حیات وحش آفریقای جنوبی در طی مصاحبه ای گفت که تاکنون چنین چیزی ندیده است و با دیدن آن بشدت شوکه شده چرا که این حیوانات این روزها به دلیل گرسنگی به لانه پرندگان حمله می کنند.

آلباتروس

با این حال هم اکنون دانشمندان در تلاش هستند تا بتوانند این موش ها را از این جزیره ریشه کن کنند و علت چنین اتفاقی را به گرسنگی و تغییرات آب و هوایی اشاره کردند و تا سال 2023 میلادی این جزیره از موش هاپاکسازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها