علت وحشتناک سرفه های خونین زن چینی چه بود؟ + عکس

زن مسن چینی که مدت ها دچار سرفه های شدید همراه با خون شده بود، علت شوکه کننده آن در نتیجه آزمایش برونکوسکوپی مشخص شد.

علت وحشتناک سرفه های خونین زن چینی چه بود؟ + عکس

زن 65 ساله چینی که هنوز نامش منتشر نشده است،اخیرا به دلیل دردهای شدیدی در گلویش به پزشک مراجعه کرد و ادعا کرد که گویی در گلویش چیزی بطور دائم در حال حرکت می باشد و هر چند مدت یکبار تعداد زیادی سرفه به همراه خون غلیظ داشت.

 

با این حال پزشک برا کشف علت دردهای شدید گلوی بیمار تصمیم به برونکوسکوپی گرفت که با استفاده از این ابازر می توان داخل نای، نایژه بینی و نایژه ها را مورد بررسی قرار داد. نتایج بدست آمده آزمایش شوکه کننده بود چرا که در آن وجود یک زالو خون خوار تشخیص داده شد.

از قرار معلوم این زالو دارای طول 3 سانتی متری می باشد که در گلوی این زن چینی لانه کرده بود و به راحتی از خون او تغذیه و زندگی می کرد و به گفته پرستاران بشدت به دیواره های گلوی او چسبیده بود و قصد جدایی نداشت.

از این رو پزشک او به نام " یو " بعد از مشاهده نتایج بدست آمده از برونکوسکوپی اعلام کرد که باید بیمار عمل شود و این زالو خون خوار از گلویش خارج شود و در طی مصاحبه ای گفت :" در موارد مشابه این چنینی ابتدا پزشک زالو را منجمد کرده و سپس خارج می کند ".

این عمل به مدت 6 دقیقه طول کشید و از قرار معلوم علت زندگی کردن این زالو 3 سانتی متری در گلو زن بیمار، نوشیدن آب غیر شرب و آلوده دانست که تخم های زالو در آن وجود داشته و به مرور در گلویش رشد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها