به آرامش رسیدن با گاو ! + عکس

روش های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها می توان به آرامش رسید. اما نظر شما در مورد آغوش گرفتن گاوها برای ارامش گرفتن چیه؟

به آرامش رسیدن با گاو ! + عکس

هر یک از ما در طول هر ماه ممکن است چندبار  دغدغه و یا دور شدن از زندگی عادی و ساده را احساس کنیم و به همین دلیل تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بتوانیم کمی آرامش بدست آوریم. کسب احساس آرامش می تواند با شیوه های مختلفی توسط هر یک از ما انجام گیرد و اما در کل هدف یکسان است.

 

اما در آغوش گرفتن گاوها برای احساس آرامش چندین سال است که در اروپا اجرا می شود و اخیرا مزراعه ای در نیویورک، فرصتی را برای آمریکایی ها ایجاد کرد تا به شیوه اروپایی ها احساس آرامش کنند! نام این مزرعه " Mountain House Farm " است که 33 هکتار زمین را داراست و در طی 9 سال گذشته با استفاده از اسب ها درآمد زایی داشتند.

این مزرعه توسط خانم " سوزان ولرز " و همسر او مدیریت می شود که در طی اقدام اخیر خود دو گاو زیبا را از هلند به مزرعه منتقل کرد که از این روش کسب درآمد کند. جالب است بدانید اروپایی ها بر این باور هستند که در آغوش گرفتن گاوها می تواند منجر به کاهش  استرس  شود که از آن در این کشورها به شدت استقبال می شود و به همین دلیل ولرز این آپشن را نیز به ایالات متحده منتقل کرد.

ولرز در مقابل هر یک ساعت در آغوش گرفتن گاوها، 75 دلار دریافت می کند و این روزها دارای مشتریان زیادی است و در مصاحبه ای با سی ان ان گفت :" راستش را بخواهید ما نمی دانستیم که چنین چیزی در آمریکا وجود ندارد! بسیاری از مردم با سگ ها و گربه ها اقدام به آرامش می کنند.."

ضربان قلب گاوها و رفتارهای آرام و آهسته آنها واقعا صلح آمیز می باشد که ضربان قلب آنها با نوازش، کندتر می شود و می توان به راحتی با این حیوانات ارتباط برقرار کرد. با این وجود سوزان روزانه تنها دو جلسه را حداکثر بصورت دو نفره را محدود کرده است و هر شخص تنها می تواند یک ساعت گاو را در آغوش بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها