مردی که 382 روز غذا نخورد و زنده ماند! + عکس

فردی به نام " آنگوس باربیری" به طور بسیار عجیب و غیر قابل باور توانسته است بدون خوردن هیچ غذایی 382 روز زنده بماند.

مردی که 382 روز غذا نخورد و زنده ماند! + عکس

ماجرای شگفت انگیز آنگوس باربیری و زنده ماندن او بدون غذا

زنده ماندن انسان ها بدون آب و غذا امکان پذیر نیست و در نهایت زندگی آنها پس از گذشت مدت زمانی به مرگ می انجامد. توانایی هر فردی برای زندگی کردن بدون آب و غذا متفاوت است و اکثر افراد بدون آب امکان زنده ماندن به مدت یک هفته را دارند اما زندگی انسان بدون غذا محدوده بیشتری را دربرمی گیرد و مسئله پیچیده ای است. شاید برایتان غیرقابل باور و اسرارآمیز باشد اگر بدانید فردی به نام آنگوس باربیری بدون خوردن هیچ غذایی توانسته است 382 روز زنده بماند!

 

فردی به نام آنگوس باربیری که تصاویرش را در این بخش مشاهده می کنید وزنی معادل 456 پوند (207 کیلوگرم) داشته است ،با تجویز پزشکانش تصمیم می گیرد که برای  کاهش وزن  خود دوره چهل روزه ای را غذا نخورد و در گرسنگی سپری نماید. آنگوس با گذراندن این دوره و هفته های متوالی به دلیل اینکه از وزن بالای خود بسیار ناراحت بود ، این دوره گرسنگی را ادامه داد تا به وزن دلخواه خود یعنی 180 پوند (49 کیلوگرم) برسد.

 زنده ماندن پس از 382 روز غذا نخوردن

زنده ماندن مردی بعد از 382 غذا نخوردن

باربیری پس از گذشت 40 روز گرسنگی که هدف اولیه او و برنامه بسیار خطرناکی محسوب می شد به این برنامه داد زیرا در کمال تعجب در این مدت و سپری شدن هفته های اولیه او بدون هیچ مشکلی به زندگی روزمره خود ادامه می داد و برای انجام معاینات پزشکی و اقامت یک شبه در بیمارستان مسیر خانه تا بیمارستان را می پیمود.

آزمایش های قند خون آنگوس باربیری نشان دهنده این بود که او با پایین آمدن  قند خون ش نیزتوانایی انجام کارهای روزانه خود را داراست . او در مدت زمانی که اقدام به زندگی بدون غذا کرد تنها اجازه نوشیدن قهوه، چای و آب گازدارکه فاقد کالری هستند را داشته است و چندین بار نیز مکمل های  پتاسیم  و سدیم را مصرف نمود و در هفته های آخر تنها به خوردن قند با چای یا شیر بسنده کرده بود.باربیری با گذراندن این 382 روزگرسنگی نه تنها زنده ماند بلکه توانست به وزن ایده آلش، یعنی 180 پوند برسد.

گرسنگی طولانی مدت یک درمان مؤثر برای چاقی شدید محسوب می شود اما حداکثر یک دوره گرسنگی می تواند تا 117 روز باشد و بهتر است افراد چاق با یک رژیم غذایی مناسب و ورزش به وزن ایده آل خود برسند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها