سامسونگ، ایستگاه‌های اتوبوس سنگاپور را با شارژر بی‌سیم مجهز می‌کند

شارژر بی‌سیم دیر یا زود به یک قابلیت استاندارد در سراسر دنیا تبدیل می‌شود و انتظار می‌رود که به زودی شارژر بی‌سیم در سطح جامعه و کشورهای مختلف به چشم بخورد. سامسونگ، تمامی ایستگاه‌های اتوبوس سطح سنگاپور را با شارژر بی‌سیم مجهز می‌کند.


سامسونگ، ایستگاه‌های اتوبوس سنگاپور را با شارژر بی‌سیم مجهز می‌کند

شارژ بی‌سیم به زودی به یک ویژگی استاندارد تبدیل می‌شود و انتظار می‌رود که گوشی‌های هوشمند سطح بالایی که جدیداً وارد بازار می‌شوند، به این قابلیت مجهز باشند. به نظر می‌رسد که سامسونگ به معنای واقعی کلمه تمایل دارد که گوشی‌های هوشمند جدیدی که به بازار عرضه می‌کند، مجهز به ویژگی شارژ بی‌سیم باشند.

به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، این شرکت با همکاری شرکت “JCDecaux” سنگاپور قصد دارد، استفاده از گلکسی اس10 را ترویج دهد. این دو شرکت قصد دارند با همکاری یکدیگر شارژرهای بی‌سیم را در ایستگاه‌های اتوبوس موجود در سنگاپور نصب و راه اندازی کنند.

این شارژرها نقش تبلیغ را هم ایفا می‌کنند و تاشو هستند، به این شکل که می‌توان گوشی‌ها را به پشت این تبلیغ تکیه داد تا گوشی‌ شارژ شود. مسلماً این راه، کارآمدترین و بهترین راه برای شارژ دستگاه نیست. مشخص است که زمانی که باید برای شارژ بی‌سیم اختصاص دهید، طولانی‌تر از زمانی است که یک گوشی در حالت شارژ سیمی، شارژ می‌شود.

ایسالین دومینیلی، مدیر بازاریابی شرکت “JCDcaux” سنگاپور ، اذعان داشت: «شرکت ما مفتخر به همکاری با شرکت سامسونگ برای ایجاد نخستین ایستگاه‌های شارژ بی‌سیم خارج از منزل در ایستگاه‌های اتوبوس کشورمان هستیم. این کار نمادی از ارتباط و خلاقیت است و ما اشتیاق خود برای ایجاد نوآوری را در این پروژه به منصه ظهور می‌رسانیم.»

باید منتظر باشیم که ببینیم این پروژه چه تأثیری بر میزان فروش گوشی گلکسی اس10 تأثیر خواهید گذاشت ولی هر کسی که بخواهد گوشی خود را با این شارژرهای بی‌سیم شارژ کند، مسلما تبلیغ گلکسی اس10 را خواهید دید و با آن آشنا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها