سر پیری و معرکه گیری آنهم با مهماندار هواپیما !!

پیرمردی که حین پرواز عاشق مهماندار جوان پرواز شده بود برای تحقق به رویای خود نقشه ای خنده دار طراحی کرد که البته برای دقایقی تعداد زیادی را دچار ترس و وحشت کرد.

سر پیری و معرکه گیری آنهم با مهماندار هواپیما !!

نقشه ی عجیب پیرمرد برای بدست آوردن دل مهماندار هواپیما !!

اینکه ازدواج سن خاصی دارد و فقط مخص جوانان است باوری کاملا رد شده است و خوب میدانیم که انسان حتی در سنین سالمندی هم نیاز به داشتن همراه و شریک زندگی دارد تا از لحاظ روحی به آرامش برسد ولی از راه و اصولش یا بهتر بگوییم با رعایت تناسب که پیرمرد صربستانی که ماجرایش را در این بخش از سرگرمی نمناک خواهید خواند اهمیتی به آن نداد و خبر ساز شد.

 

به گزارش اسکی نیوز یکی از پروازهای بلگراد صربستان به مقصد فرانکفورت به دلیل خبر بمب گذاری داخل هواپیما دچار تاخیر شد و وحشت ایجاد شده میان مسافران و خدمه ی پرواز پلیس را وارد ماجرا کرد.

پیرمردی که نامش منتشر نشده است به عنوان مسافر سوار این هواپیما شد و بعد از سوار شدن تمامی مسافران و آمادگی هواپیما برای پرواز ناگهان از جا بلند شد و ادعا کرد که جایی از هواپیما بمب خطرناکی پنهان کرده است ؛ ادعایی که در عرض چند لحظه تمام نظم هواپیما را بهم زد.

عاشقی در هواپیما

نقشه پیرمردی که عاشق مهماندار جوان هواپیما شده بود

ارتباط کابین خلبانان با پلیس فرودگاه به سرعت نیروهای بازرسی و کنترل را وارد هواپیما کرد و جستجوها برای کشف بمب آغاز شد ؛ در طی تمام این اتفاقات عجیب بود که چهره ی پیرمرد کاملا خونسرد بود و هیچ علامتی از نگرانی دراو دیده نمیشد که همین نیروهای پلیس را مشکوک کرد.

یکی از ماموران ویژه پیرمرد را به اتاق دیگری برد و از او بازجویی کرد و در همان ابتدا متوجه شد که ماجرای بمب گذاری فریبی بیش نبوده برای همین علت اصلی را از او جویا شد که پاسخ غیرقابل منتظره پلیس را به خنده واداشت.

پیرمرد به پلیس گفت که او در سفر فرانکفورت به بلگرد عاشق یکی از مهمانداران جوان پرواز شد و از او درخواست ازدواج کرد و جواب رد گرفت اما نا امید نشد و طی مدتی که خدمه در صربستان بودند مدام به سراغ مهماندار آمد و درخواست خود را تکرار کرد اما دختر مورد علاقه ی او هیچ تجدید نظری نکرد و بازهم پاسخ منفی داد تا اینکه نقشه ای این چنین عجیب طراحی کرد تا شاید باعث شود خانم مهماندار بیشتر در صربستان بماند و طی این وقفه ی ایجاد شده در پرواز بتواند او را برای ازدواج راضی کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها