آدمای رومخی توی هواپیما !

یکی از سختی های مسافرت وجود افرادی هست که فقط به راحتی خود در طول سفر فکر میکنند و با کارهای چندش آور مزاحم دیگر مسافران می شوند.

آدمای رومخی توی هواپیما !

اعصاب خوردکن ترین صحنه های پرواز طولانی با هواپیما!

در میان وسایل نقلیه متفاوتی که این روزها مورد استفاده قرار می گیرند، می توان به هواپیماها اشاره کرد که نسبت به سایر وسایل نقلیه سریعتر هستند و می توانند فاصله مبدا و مقصد را به میزان زیادی تغییر دهند که با این حال برخی به دلیل ترس از ارتفاع از این وسایل نقلیه استفاده نمی کنند و شاید در سخت ترین شرایط ممکن انتخاب شود.

 

اما این در حالی است که قیمت مسافرت با هواپیما نسبت به سایر وسایل نقلیه شاید چند برابر مسافرت با وسایل نقلیه ای همچون قطار و اتوبوس باشد که طبیعتا در مقابل هزینه ای که می کنید، انتظار خدمات رسانی هر چه بهتر را دارید که خوشبختانه برخی از شرکت های هواپیمایی اولویت اول را رظایت مشتریان قرار داده اند.

با این وجود علیرغم برخی مشکلاتی که ممکن است در پرواز با هواپیماها با آن روبرو شوید، برخی مشکلات نیز هم وجود دارند که می توانند به میزان زیادی منجر به عصبانیت شما نیز شوند که شاید هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشید! از مهم ترین آنها می توان به بیرون آمدن پای مسافران از میان صندلی اشاره کرد که واقعا اتفاق اعصاب خوردکنی می باشد.

چنین اقدامی می تواند منجر به آزار و اذیت و حتی تعرض به حریم خصوصی مسافران دیگر شود که طبیعتا اقدام غیر عقلانی می باشد و هدف از آن بیشتر آزار و اذیت مسافران دیگر می باشد. بنابراین کمی صبر کنید! پرواز شما کوتاه خواهد بود و هر چه سریع به مقصد خواهید رسید. در ادامه با برخی از این صحنه ها روبرو خواهید شد.

پرواز با هواپیما

تصاویر اعصاب خوردکن

پرواز

صحنه تلخ

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها