از تولد نوزاد سه‌سر در هند تا فرونشست زمین و آتش سوزی در برج پرند/ قتل همسر و فرزند با تبر

نجات ۳۰ نفر از میان دود و آتش
از تولد نوزاد سه‌سر در هند تا فرونشست زمین و آتش سوزی در برج پرند/ قتل همسر و فرزند با تبر

به گزارش مستقل آنلاین، زنی هندی نوزادی را با سه سر به دنیا آورد. روزنامه «سن» در خبری در این‌باره نوشت: تولد این نوزاد باعث شگفتی پزشکان شده است.

این زن که از اهالی ایالت اوتار پرادش هند است پیش از موعد نوزاد را به دنیا آورد و بعد از آزمایشات انجام‌گرفته مشخص شد نوزاد مذکور از نوعی اختلال نادر رنج می‌برد که طی آن بخشی از مغز در خارج از جمجمه رشد می‌کند.

اتش سوزی

مدیرعامل آتش نشانی پرند از وقوع آتش سوزی در یکی از برج‌های این شهر خبر داد و گفت: همکاران من در این حادثه ۳۰ نفر را از میان دود و آتش نجات دادند.

 

فرونشست زمین در اراضی نمایشگاه شهر آفتاب

مدیرعامل: به خاطر حفاری مترو است.

 به گزارش مستقل آنلاین، محمدرئوف قادری، مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب درباره فرونشست زمین در بخشی از اراضی این نمایشگاه گفت: اتفاقی که در اینجا افتاده در جاده‌های دسترسی شرقی نمایشگاه شهر آفتاب است که به افتتاح نمایشگاه کتاب در سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد. این کار برای افتتاح نمایشگاه کتاب به صورت عجله‌ای انجام شده بوده و متاسفانه زیرساخت کافی برای جاده ها انجام نشده و از سوی شهرداری و شورای شهر بودجه مناسبی برای زیرساخت‌ها در نظر گرفته شده که این جاده‌ها اصلاح شود. خط مترو عامل فرونشست زمین بوده و طبیعتا گودبرداری و حفاری زیرزمین باعث شده است نشست‌ها صورت بگیرد که جزء تبعات طبیعی ایجاد خط مترو است و انشالله برطرف می‌شود.

قتل همسر و فرزند با تبر

سرگرد اسلام نژاد رئیس کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی: ظهر امروز ماموران کلانتری در جریان قتلی قرار گرفتند که پدر ۵۷ ساله همسر ۴۲ ساله و دختر ۲۰ ساله‌اش را با تبر در حمام به قتل رسانید. قاتل نیز با حلق آویز کردن خود با پارچه در منزل به زندگی خود پایان داد. قرار بود چند روز آینده مراسم عروسی دختر برگزار شود. خانواده از اتباع افغانستان بودند. تحقیقات در خصوص علت و انگیزه قتل در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها